اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳
در حاشیه مصاحبه پاپی زاده نماینده دزفول با خبرگزاری فارس / ادبیات مشترک دو نماینده مجلس نهم و دهم خوزستان در اتهام زنی به اصلاح طلبان و اعتدالگرایان
چندی پیش پاپی زاده نماینده دزفول در مصاحبه ای با خبرگزاری فارس ، دفاع تمام قدی از عملکرد استاندار خوزستان نمود و از درخواست مجمع نمایندگان...
1)

شوشان: چندی پیش پاپی زاده نماینده دزفول در مصاحبه ای با خبرگزاری فارس ، دفاع تمام قدی از عملکرد استاندار خوزستان نمود و از درخواست مجمع نمایندگان برای ابقای شریعتی پرده برداشت . وی در این مصاحبه گفته است که با توجه به اعلام دولت مبنی بر تغییر برخی مدیران و استانداران تا پایان شهریورماه ، جلسه‌ ای با وزیر کشور برگزار و به شکل صریح از وضعیت فعلی مدیریت استان ابراز رضایت کردیم.

2 ) 

فارغ از دفاع تمام قد نماینده اصولگرای دزفول از استاندار خوزستان ، در بخشی از این مصاحبه ، پاپی زاده در پاسخ به سوال خبرگزاری فارس در رابطه با انتقاد برخی احزاب اصلاح طلب از استاندار ، احزاب اصلاح طلب را متهم به سهم خواهی از دولت نمود و تاکید کرد که برخی از وابستگان جریان اصلاح طلب خواستار اعمال نظر در مهره چینی مدیریتی هستند.

3 )

دفاع از دو استاندار ؛ یکی مقتدایی و دیگری شریعتی  ، در دو مجلس و از سوی دو نماینده اصولگرای متمایل به پایداری ، با یک ادبیات مشترک ، نقطه اشتراک دو نماینده حاضر و سابق خوزستان است. در دوران زمامداری مقتدایی استاندار سابق خوزستان نیز ، سید شکرخدا موسوی نماینده اهواز در مجلس نهم در مقام دفاع از مقتدایی ، همچون نماینده ی دزفول ، اصلاح طلبان را در معرض نقد قرار داد و آنان را به سهم خواهی متهم کرد. 

4 )

هر چند رابطه مقتدایی با نمایندگان خوزستان - به استثنای دفاع تمام قد نماینده سابق اهواز - برعکس رابطه شریعتی با مجلس دهم بود و روی خوش به ورود نمایندگان به انتصابات نشان نمی داد اما در دوران زمامداری هر دو استاندار ، اصلاح طلبان زیر تیغ نقد نمایندگان اصولگرای طرفدار ، قرار گرفتند ؛ نقدی که شاید چندان به واقعیت نزدیک نیست.

5 ) 

 نیم نگاهی به انتصابات ، روند حاکم بر مدیریت استان را آشکار می کند. دفاع یا انتقاد از عملکرد شریعتی در ماه های اخیر ، حق هر یک از نمایندگان استان است ؛ همچنان که برخی از نمایندگان لیست امید حق دارند انتقاد خود را از عملکرد شریعتی رسانه ای کنند چنین حقی را نیز نباید از نمایندگان اصولگرای خوزستان در دفاع از مدیریت ارشد استان سلب کرد اما در این بین شایسته نیست نمایندگان اصولگرا ، احزاب و گروه های اصلاح طلب و طرفدار دولت را قربانی حمایت های خود نمایند و به سهم خواهی متهم شان کنند ؛ که اگر اینگونه باشد با توجه به جو غالب اصولگرایی در استان ، نوک پیکان این سهم خواهی ها به سمت اصولگرایان خواهد چرخید نه اصلاح طلبان و اعتدالگرایان.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار