اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
غلام عباس کاظمی

چندروزی ست که آقایان وزرا صندلی های صدارت را تحویل گرفته و مشغول گردگیری دفتر و دستک خودهستند. گردی که از چهار سال تلاش دولت یازدهم به آن نشسته و حالا برای شروعی جدید نیازبه پاکسازی دارد.

دولت دوازدهم که با شعار پایبندی به شعارها و ماندن بر عهد و پیمان خودبامردم آغاز بکارنموده برای تسریع در انجام وظایف وتعهدات خود چند کار را باید در اولویت قراردهد.

اهم آن در بخش وزارت کشور است که قطعا باید برای استانداران و فرماندارانی که بقول رئیس جمهور محترم گیوه ها را ورنکشیده بودند و حتی برخی در ستادهای رقیب کمر همت بسته بودند چاره اندیشی کرد، زیراکه سالی که نک.ست ازبهارش پیداست.

دیگر اینکه توجه به اندک نیروهای دلسوز و همراهیست که بقول معروف در سرما و گرم و در شرایط سخت و گاها با دستان خالی ازدولت حمایت کرده و حتی هزینه ها پرداختند تا اندیشه اعتدال وتدبیزدرکشورریشه بدواند و امید از زندگی ملت رخت برنبندد.

سوم، جوانگرایی و کادرسازیست که حلقه گمشده کشور در دهه های گذشته بوده است. معضلی که شاید بخاطر منافع شخصی هیچگاه مورد توجه قرار نگرفته و بجز اندک شعارهای تبلیغاتی و شاید بخشنامه ای چیزی در واقعیت نمی توان برای آن تصور کرد.

اکنون بیست وچهار میلیون حامی دولت دوازدهم درکنارآحادملت بزرگ ایران منتظر است که باشروع فعالیت دولت دوازدهم، کوههای مشکلات یکی یکی درهم شکسته وامنیت اجتماعی، توسعه فرهنگی ورشداقتصادی همراه بارونق کسب وکار ازپنجره تدبیرروحانی برهمگان لبخندبزند.


برچسب ها: غلام عباس کاظمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار