اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
نماینده اندیمشک در مجلس: باید برای توسعه استان برنامه داشته باشیم / خوزستان نیازمند جراحی در بحث مدیران اجرایی است / مدیر ناتوان باید تغییر کند
با به‌ کارگیری نیروهای توانمند مطالبه مردم را پاسخ و توسعه ایران اسلامی را زمینه‌سازی و از به‌کارگیری مدیران ضعیف در خوزستان جلوگیری کنیم

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌کارگیری مدیران توانمند در استان خوزستان جدی گرفته شود.

 فریدون حسنوند اظهار داشت: مسئولان اجرای شهرستان اندیمشک باید بر توسعه خدمات شهری و تأمین نیازهای شهروندان همراه و هماهنگ و یک صدا  باشند و بر نقش و جایگاه خود آگاه و مطالبات مردم در این عرصه پاسخ دهند.

وی افزود: امروز  با همکاری بخش‌های مختلف شهری و پیگیری‌های صورت گرفته برای توسعه اندیمشک، یک برنامه پنج ساله طراحی و باید با تکیه بر اهداف و مسیر توسعه شهرستان را فراهم و طرح‌های نیمه تمام شهرستان را تکمیل وطرح‌های جدید عمرانی را در کم‌ترین زمان ممکن به بهره برداری رساند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از گام‌های اجرای این برنامه، افتتاح طرح‌های عمرانی در شهرستان اندیمشک است و  با اجرای آن 150 طرح عمرانی تا پایان 1397 این طرح‌ها و در سه مرحله به بهره‌برداری می‌رسد و گامی بلند در مسیر توسعه شهرستان برداشته می‌شود.

وی گفت: از این تعداد طرح عمرانی، 20 طرح آن شاخص و بزرگ هستند و اجرا و بهره‌برداری از آن‌ها، زمینه ساز توسعه پایدار اندیمشک فراهم و پاسخ  مناسبی به مطالبه و تأمین نیاز شهروندان داده می‌شود و به همین جهت  باید در این زمینه حرکت و مسیر اجرای این طرح‌های بزرگ را در شهرستان فراهم کرد.

حسنوند بیان کرد: احداث نیروگاه دوم سد دز اندیمشک با اعتباری بالغ بر 550 میلیون  یورو، یکی از طرح‌های مهم نه تنها شهرستان بلکه استان خوزستان است که این طرح بزرگ، دارای ابعاد مختلف و گسترده و نیازمند  مشارکت بخش‌های مختلف شهری و استانی برای اجرا است.

وی افزود: امروز مشکلات اجرایی سد بالارود و پتروشیمی و کارخانه سیمان و بندر خشک اندیمشک در حال رفع شدن است و با پیگیری‌های صورت گرفته، اعتبارات اجرایی آن‌ها  تصویب و با توجه به نیازهای شهرستان در حوزه اشتغال و صنعت، به اجرای این طرح‌ها  توجه ویژه شده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر این، احداث 2 نیروگاه سیکل ترکیبی در شهرستان اندیمشک یک خدمت ماندگار برای مردم اندیمشک است و ما باید بدانیم اجرای این طرح‌ها، گامی بلند در مسیر توسعه منطقه است که با اختصاص اعتبارات و آغاز عملیات اجرایی آن‌ها، حرکت اندیمشک در مسیر توسعه، تسهیل می‌گردد.

وی گفت: ما باید بدانیم جایگاه و نقش مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس و پشتیبانی از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل خاص و امام راحل در کلام نورانی خود به آن اشاره و تاکید داشته است و به همین جهت باید در مسیر معرفی و نقش اندیمشک در این عرصه توجه و تاکید ویژه داشت.

حسنوند عنوان کرد: امروز فرهنگ اولویت شهرستان است و اندیمشک در حوزه محرم و عاشورا پیشتاز است و مردم این شهر یک هزار شهید در برگزاری آیین‌های ویژه محرم با یک  روحیه خاص و انقلابی گام بر می‌دارند و عاشورا و اربعین زمینه ساز توسعه و تحول شهرستان هستند.

وی گفت: به همین جهت، همه ما باید برای برگزاری آیین‌های ویژه محرم در شهرستان با تمام توان وارد عمل شویم و از هیچ تلاشی در این حوزه فرو نگذاریم و با هر آنچه که در توان داریم، مسیر توسعه فرهنگی اندیمشک را با تلاش و کوشش مجاهدانه، تقویت و توسعه بخشیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما باید برای توسعه استان و شهرستان به برنامه داشته باشیم و با به‌ کارگیری نیروهای توانمند مطالبه مردم را پاسخ و توسعه ایران اسلامی را زمینه‌سازی و از به‌کارگیری مدیران ضعیف در استان خوزستان جلوگیری کنیم. 

وی افزود: به همین جهت باید در این عرصه به نیازهای استان و توانمندی مدیران توجه و با حرکت صحیح در این حوزه مسیر توسعه و عمران استان و شهرهای مختلف خوزستان را بیش از گذشته و با یک حرکت برنامه محور، تسهیل و در مسیر توسعه پایدار استان گام‌های موثری برداشت. 

حسنوند با اشاره به تلاش‌های دشمن برای تحقق نفوذ و سلطه فرهنگی در کشور خدمت به مردم و توجه به رفع نیازهای شهروندان را یک ضرورت مهم در مقابله باتلاش‌های دشمن دانست و تصریح کرد: استمرار راه شهدا با ایستادگی در برابر استکبار جهانی، امکان پذیر  است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم ایران اسلامی در  هشت سال دفاع مقدس، ایستادگی و عزت و افتخار خود را ماندگار کردند و ما باید با  تکیه بر این منطق و کلام رهبر معظم انقلاب  و شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس و محرم و سیره اهل بیت (ع) بر این عرصه و حوزه توجه و تاکیدداشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار