اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
اقبال محمدیان نماینده رامهرمز :
نماینده مردم رامهرمز در تذکری از وزیر کار خواست تا نسبت به حل معضلات کارگری خوزستان بی‌تفاوت نبوده و توجه ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس در تذکری از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا نسبت به حل معضلات کارگری خوزستان بی‌تفاوت نبوده و توجه ویژه‌ای داشته باشد.
 
اقبال محمدیان در تذکر شفاهی امروز (یکشنبه) خود خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به مشکلات فرهنگیان خوزستان و جلوگیری از مهاجرت این افراد و همچنین حل مشکل مدارس کانکسی و کمبود نیروی انسانی در مدارس قول داده بودید که در مهرماه جلسه ویژه‌ای برای حل مشکل فرهنگیان خوزستان برگزار شود.
 
وی همچنین در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: چندین بار مشکل رامهرمز و رامشیر را گفتم. همه را محول کردید به بعد از انتخاب کابینه، در کارخانه سیمان خوزستان بیش از ۱۰ نفر از بهترین جوانان در آتش سوختند و یکی از بهترین مدیران جان داد، این اتفاق حاصل ضعف مدیریت، بی‌توجهی، ناکارآمدی و عدم حضور مدیرعامل شرکت سیمان خوزستان در محل کار است.
 
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس بیان کرد: به دلیل عدم توجه به نیاز کامیون‌ داران شاهد تحصن مکرر این افراد هستیم. چه کسی باید جواب دهد؟ چرا نسبت به حل معضلات کارگری بی تفاوت هستید؟ همه این‌ها نشان دهنده ضعف نظارت حضرت عالی است. امیدواریم که رسیدگی فوری انجام شده و برای حل معضلات توجه ویژه‌ای شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار