اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
علی مطور

شوشان خرمشهر : چه چیز برای شما از مهم هم مهمتر است؟
البته اگر تاکنون به این مسئله فکر کرده باشید .در واقع هرجا که ما انسان ها نقطه تمرکز خود قرار دهیم، فی بالبداهه تبدیل به یک مهم می شود. چه بسیار بوده که نورون های حسی و بینایی ما مورد جلب رنگ های شاد مصنوعی مانند انیمیشن ها یا بازی رایانه ای یا دیگر اشیاء شده اند. 
حاشیه، به تعریف صاحب قلم همین نوشتار، حاشیه عبارت است از یک محیط فیزیکی یا غیر فیزیکی، ملموس یا خود پندار که از چارچوب اهمیت خارج است.
در برخی موارد، حاشیه نه تنها قالب اهمیت نداشتن به خود میگیرد بلکه تبدیل به مخالفت نیز می شود که به صورت اعتراض یا تظاهرات و در موارد حاد به آشوب نیز کشیده می شود..‌!
مانند تظاهر کنندگان انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا، که به خیابان ها نیز کشیده شد. اما آنچه که مهم نبود، و نام حاشیه به خود گرفت. در واقع هرچیزی که برند حاشیه به خود گیرد به صورت اتوماتیک از صحنه محو می شود و اینجا دیگر دست خود انسان نیست که اگر توجه کند مهم می شود و اگر توجه نکند از اهمیت کاسته می شود. اینجا چه توجه کنی چه نه، اتوماتیک وار مورد بی اهمیتی قرار میگیرد.

این قدرت سیاست است، که تصمیم گیرنده احساسات شخصی و عمومی انسان می شود و نمی توان نیروی محرکه سیاست را نادیده گرفت.

مسئله برجام در سیاست بین الملل یک تاریخ بود، و تلاش برای حاشیه سازی آن در دیدگاه های سیاسی با تفسیرهای متفاوتی برخوردار بود. 
کمترین توجه تاریخ آن در جایی بود که دکتر ظریف عنوان کرد:
در صورت خروج آمریکا از برجام، دیگر کسی رغبتی به مذاکره با آمریکا نخواهد داشت. امیدوارم که ایالات متحده هم در مواضعش تجدید نظر کرده و به جهان نشان دهد که شریکی قابل اتکاست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار