اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
شوشان خرمشهر : قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند با بیان این‌که در بحث عمران و خدمات شهری و زیرساختی کارهای بسیار زیادی انجام شده است، گفت: در هفته گذشته با حضور مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از کارخانه فولاد کاوه بازدیدی انجام گرفت که این کارخانه از ماه آینده آغاز به کار می‌کند.
عبدالله کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در هفته گذشته با حضور مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از کارخانه فولاد کاوه بازدیدی انجام گرفت که این کارخانه از ماه آینده آغاز به کار می‌کند و روزانه ۶۰۰ هزار تن فولاد تولید خواهد کرد و همچنین در این کارخانه حدود ۶۰۰ نفر بصورت مستقیم مشغول بکار می‌شوند.
وی افزود: کارخانه فولاد جهان آرا هم نیز با روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن تولید فولاد و اشتغالزایی ۲۰۰۰ نفر بصورت مستقیم از ماه آینده آغاز به کار می‌کند. کعبی تصریح کرد: منطقه آزاد اروند در برابر مردم آبادان و خرمشهر احساس دین و تکلیف می‌کند و باید با کمک همه دستگاه‌های اجرایی به مردم خدمت شود تا شاهد حل مشکلات مردم منطقه و ایجاد اشتغال برای آن‌ها باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار