اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
معاون توسعه ورزش ادره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که به دنبال ایجاد فضایی امن برای ورزشکاران هستیم، گفت: با هر گونه قانون‌گریزی و عدم رعایت قوانین که منجر به ایجاد ناهنجاری در رسالت باشگاه‌داری شود، برخورد قاطع خواهیم کرد.

ابراهیم نصیری در اولین جلسه نظارت بر باشگاه‌های خصوصی که روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور هیات‌های پزشکی ورزشی و پرورش‌اندام در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: ما به به دنبال ایجاد فضایی امن و دور از مخاطره برای ورزشکاران و همچنین به دنبال حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ورزش هستیم.

وی افزود: ما با هر گونه قانون‌گریزی و عدم رعایت قوانین که منجر به ایجاد ناهنجاری در رسالت باشگاه‌داری شود، برخورد قاطع خواهیم کرد. از سوی بازرسان کمیسیون ماده پنج نیز اخباری مبنی بر عدم رعایت قوانین توسط تعدادی از باشگاه‌ها به دست‌مان رسیده است که به زودی و پس از تایید صحت و سقم آن، اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

معاون توسعه ورزش ادره‌کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: عدم رعایت اخذ شهریه برابر اِشل مصوب، استفاده از داروهای ممنوعه، کلاس های غیر ورزشی، بازگشایی بدون اخذ مجوز و عدم حضور مربی و مدیر به صورت ثابت محور، تخلف در باشگاه محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر امر آموزش، عنوان کرد: سیاست‌های تشویقی و تنبیهی از راهبردهای اداره‌کل در حوزه باشگاه‌‌ها است. برخی باشگاه‌ها قوانین و مقررات را کاملا رعایت می‌کنند که حتما از آن‌ها تقدیر خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه نیز جدول زمانبندی بازرسی از باشگاه‌ها، تعیین بازرسان، کلاس توجیهی بازرسان و تهیه پوستر اعلام انتقادات، پیشنهادات و اخبار و شکایات جهت نصب در باشگاه‌ها طراحی و مصوب شد که در صورت تایید مدیرکل ورزش استان جهت چاپ و نصب آن اقدام شود./ایسنا


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار