اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان:
ادارات آموزش و پرورش خوزستان از امروز هیچ تقاضای جدیدی را از متقاضیان مربی پیش دبستانی دریافت نمی کنند و خواهشمندیم از مراجعه حضوری به ادارات آموزش و پرورش استان جلوگیری شود.


شوشان: معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: نیروهای پیش دبستانی جذب شده از شنبه آینده کار خود را در مدارس شروع می کنند و در حال حاضر نیاز آموزش و پرورش خوزستان به این نیروها برطرف شده است.

حرج چلداوی صبح امروز سه شنبه 18 مهرماه 96 با اظهار اینکه جذب در دوره پیش دبستانی در خوزستان با استقبال وسیع فارغ التحصیلان دانشگاهی مواجه شد، اظهار کرد: در حال حاضر کار جایگزینی مربیان پیش دبستانی با نیروهایی که به صورت حق التدریس به کار گرفته شدند، انجام شده است و مربیان پیش دبستانی جذب شده پس از معرفی به مدارس مربوط، از ابتدای هفته جاری کار خود را در سراسر استان شروع می کنند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر نیاز تمامی مدارس در مناطق و نواحی استان خوزستان از نظر نیروی پیش دبستانی تامین شده است، گفت: ادارات آموزش و پرورش استان خوزستان از امروز هیچ تقاضای جدیدی را از متقاضیان مربی پیش دبستانی دریافت نمی کنند و خواهشمندیم از مراجعه حضوری به ادارات آموزش و پرورش استان جلوگیری شود.

چلداوی همچنین با اشاره به آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در شهریور ماه 96، گفت: پذیرفته شدگان این آزمون برای اطلاع از زمان انجام مصاحبه، باید به سایت اداره کل آموزش و پرورش و سایت دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه پذیرفته شدگان از مراجعه حضوری به اداره کل و ادارات آموزش و پرورش استان خودداری کنند ، افزود: هنوز فایل اسامی دو برابر ظرفیت پذیرفتگان این آزمون استخدامی از سوی وزارت خانه دریافت نشده است و طبق پیگیری های به عمل آمده، ستاد استانی مصاحبه برای این افراد تشکیل شده است که تصمیمات اتخاذ شده و زمان انجام مصاحبه حضوری ، از طریق اطلاعیه های رسمی منتشر می شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان با اعلام اینکه طی دو سال گذشته با تلاش هایی که صورت گرفت توانستیم بخشی از کمبود 10 هزار نفری معلم در خوزستان را جبران کنیم، گفت: در سال تحصیلی جاری اتفاقات خوبی را در تامین نیروی انسانی استان شاهد بودیم و با جذب حدود 5 هزار نیروی حق التدریس طی امسال و دو سال گذشته، در حال حاضر کمبود ما به نصف رسیده است که مابقی آن نیز توسط نیروهای موظف برطرف می شود.

گفتنی است؛ استان خوزستان دارای یک میلیون دانش آموز ، 40 هزار کلاس درس و حدود 57هزار و 500 نیروی انسانی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار