اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
گزارش شوشان از شورای آموزش و پرورش خوزستان (3) / استاندار خوزستان: تعداد مربیان پیش دبستانی جذب شده در خوزستان افزایش می یابد / برگزاری جشن بازگشت کودکان بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت / تا پایان سال 300 کلاس کانکسی در استان جمع آوری می شود / آموزش و پرورش خوزستان در راستای کمک به اشتغال در استان گام های خوبی برداشت
آموزش و پرورش خوزستان در راستای رفع معضل کمبود معلم و کمک به اشتغال در استان در طی روزهای گذشته گام های خوبی برداشت و بیش از دو هزار نفر از فارغ التحصیلان این استان...

شوشان: استاندار خوزستان اظهار کرد: برای حل مشکل اشتغال در خوزستان در صدد هستیم از طریق هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش تعداد مربیان پیش دبستانی جذب شده در خوزستان را از دو هزار نفر به سه هزار نفر برسانیم.

به گزارش شوشان ، غلامرضا شریعتی در شورای آموزش و پرورش استان از تلاش آموزش و پرورش خوزستان در حوزه اشتغال زایی و جذب فارغ التحصیلان بیکار به عنوان مربی پیش دبستانی تجلیل کرد و گفت: آموزش و پرورش خوزستان در راستای رفع معضل کمبود معلم و کمک به اشتغال در استان در طی روزهای گذشته گام های خوبی برداشت و  بیش از دو هزار نفر از فارغ التحصیلان این استان را به عنوان نیروی پیش دبستانی جذب آموزش و پرورش کرد.

استاندار خوزستان با اعلام اینکه افزایش تعداد مربیان پیش دبستانی در دستور کار استان است ،گفت: بنا داریم در راستای رساندن مشکل اشتغال در استان به حداقل ،تعداد مربیان پیش دبستانی جذب شده در خوزستان را با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش از دو هزار نفر به سه هزار نفر افزایش دهیم.

شریعتی گفت: اولویت در جذب مربیان پیش دبستانی از میان افرادی است که قادر باشند آموزش های کیفی تری را به نوآموزان ارائه بدهد و در این فرآیند پذیرش، به هیچ وجه رابطه جایی ندارد.
استاندار خوزستان در عین حال حل مشکل کودکان بازمانده از تحصیل در خوزستان را از اولویت های دیگر استانداری دانست و تصریح کرد: امیدوارم طی یک ماه آینده جشن بازگشت کودکان بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت را برگزار کنیم.

وی  همچنین از تمامی کسانی که در بازگشایی مدارس به آموزش و پرورش کمک کردند، تشکر کرد و گفت: پایان مهرماه جلسه ای با حضور فرمانداران، شهرداران و روسای آموزش و پرورش برگزار می شود تا ضمن ارائه گزارش در خصوص پروژه مهر، کاستی ها و کمبودها مورد رسیدگی قرار بگیرد تا  از تکرار آنها در سالهای آینده جلوگیری شود.

شریعتی تاکید کرد: مجموعه استانداری و دستگاه های اجرایی استان در طی سال جاری کماکان در کنار آموزش و پرورش هستند و در راستای تحقق اهداف تعلیم و تربیت و رسیدن به یک وضعیت مطلوب در آموزش تلاش می شود.

استاندار خوزستان در عین حال خواستار ارائه گزارش کاملی از وضعیت قبول شدگان کنکور سراسری شد و گفت: میزان قبولی ها و رتبه های کنکور باید مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوانیم ارزیابی مناسبی از وضعیت دانش آموزان این استان در کنکور سراسری داشته باشیم .

شریعتی همچنین با بیان اینکه بهبود فضای آموزشی در استان به صورت جدی دنبال می شود، یادآور شد: بر اساس تفاهم نامه ای که با معاون وزیر آموزش و پرورش منعقد شده است برنامه داریم تا پایان سال جاری 300 کلاس کانکسی را در استان جمع آوری کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار