اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
دزفول - ایرنا - فرمانده انتظامی دزفول جزئیات مرگ یک کودک خردسال در عملیات تعقیب و گریز سوداگران مرگ در یکی از مناطق حاشیه این شهر را تشریح کرد.

گلوله شلیک شده در تعقیب و گریز ماموران انتظامی با توزیع کنندگان مواد مخدر در یکی از مناطق دزفول به مرگ کودکی خردسال منجر شد. به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی الهامی روز دوشنبه گفت: در پی مطالبه ساکنان یکی از مناطق دزفول برای پاکسازی این منطقه از لوث فروشندگان موادمخدر و افراد شرور، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از بررسی لازم و اخذ حکم قضایی اجرای طرح پاکسازی محله مذکور اجرا شد افزود: در حین اجرای طرح پاکسازی ،افراد شرور به محض مشاهده ماموران انتظامی برای فراری دادن فروشندگان موادمخدر با ماموران درگیر شدند.

سرهنگ الهامی در ادامه افزود: عوامل انتظامی با توجه به شرایط عملیات ،پس از تعقیب و گریز متهم، برای دستگیری فرد شرور و فروشنده مواد مخدر اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودروی وی نموده که گلوله شلیک شده پس از برخورد با خودرو، کمانه کرده و به کودکی خردسال اصابت کرد.

فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه ماموران به محض مطلع شدن از تیر خوردن کودک خردسال وی را به بیمارستان منتقل کردند ،افزود:با وجود سرعت عمل ماموران در انتقال مجروح به بیمارستان، متاسفانه این کودک خردسال به علت جراحت وارده در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ الهامی در خاتمه با بیان اینکه علت تیرخوردگی این کودک از سوی پلیس در دست بررسی است افزود : پاکسازی مناطق ومحله ها آلوده به مواد مخدر وافراد شرور در دستور کارپلیس قرار دارد.

برچسب ها: کودک خردسال ، مرگ
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار