شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
ماجرای تنبیه بدنی یک دانش آموز شوشی از سوی ناظم مدرسه / وزارت آموزش و پرورش : تشکیل کمیته ای برای پیگیری ماجرای تنبیه دانش آموز
دو روز پیش یک دانش آموز در صف صبحگاه مدرسه از همکلاسی خود خواسته بود جایش را با وی عوض کند که از سوی ناظم مدرسه با نواختن سیلی تنبیه شد.
شوشان: صبح امروز خبرگزاری ایرنا در خبری نوشت: نواختن سیلی بر گونه دانش آموز یکی از مدارس شوش به شنوایی وی آسیب وارد کرده است. پدر این دانش آموز  گفت: دو روز پیش پسر 12 ساله ام هنگامیکه در صف صبحگاه مدرسه از همکلاسی خود خواسته بود جایش را با وی عوض کند از سوی ناظم مدرسه با نواختن سیلی تنبیه شد.

رحیم عبدالخانی افزود: ناظم مدرسه بدون هیچ گونه تذکری و در حالی که فرزندم در صف بود به وی سیلی زده و این اقدام باعث پارگی پرده گوش پسر 12 ساله ام شده است. وی ادامه داد:با وجود آسیب وارده به گوش فرزندم و نیز سرخ شدن صورت وی مدیر مدرسه موضوع را به ما اطلاع ندادند.
پدر این دانش آموز شوشی افزود:طبق تائید پزشک متخصص و مدارک پزشکی موجود پرده گوش سمت راست فرزندم بر اثر نواختن سیلی پاره شده است.

وی ضمن انتقاد از نحوه برخورد ناظم مدرسه با دانش آموزان گفت:به دلیل آسیب وارده به فرزندم شکایتی برای دادگستری و بازرسی آموزش و پرورش شوش تنظیم شده و در حال پیگیری است. عبدالخانی خواستار پیگیری این موضوع از طریق قضایی شد و گفت:مدرسه باید مکانی امن برای تربیت دانش آموزان باشد نه مکانی برای تنبیه بدنی آنان که طبق قانون ممنوع است.

توضیحات آموزش و پرورش درخصوص پارگی پرده گوش دانش‌آموز شوشی

به گزارش شوشان ، در همین زمینه ، وزارت آموزش و پرورش در پی انتشار خبر پارگی پرده گوش دانش آموز شوشی، توضیحاتی ارائه کرد.

در اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش آمده است: «دانش آموز علی عبدالخانی پیش از وارد آمدن ضربه دارای زمینه ناراحتی در ناحیه گوش خود از سنوات گذشته بوده که متاسفانه در اثر ضربه ناظم آموزشگاه خیامی به ناحیه گردن دانش آموز فوق الذکر، آسیب دیدگی قدیمی تشدید می شود ولی خوشبختانه پارگی پرده گوش به شکلی که در خبر درج شده، حادث نشده است و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شوش از اولین لحظات آگاهی با تشکیل کمیته پیگیری اقدام به پیگیری حادثه و دلایل وقوع و برخورد با عامل بوجود آورنده آن کرده است و موارد زیر در راستای :

1.پیش بینی و انجام ویزیت و مراحل درمان دانش آموز
2.احضار ، عزل و جابجایی معاون خاطی
3 ـ دعوت از دانش آموز و خانواده آن
4.ارسال پرونده معاون خاطی به هیئت تخلفات؛ انجام شده است».
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار