شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۸

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون اخبار جهت اطلاع امروز سه‌شنبه خود نوشت:

*الهام: با ظهور حضرت امام زمان(عج) احمدی نژاد نیز رجعتی دوباره خواهد داشت

سخنگوی دولت گفت: انشاءالله با ظهور حضرت امام زمان(عج) احمدی نژاد نیز رجعتی دوباره خواهد داشت! به گزارش خبرگزاری فارس، غلامحسین الهام سخنگوی دولت و معاون منابع انسانی رئیس‌جمهور در گردهمایی حامیان گفتمان سوم تیر که عصر دیروز در سالن سیدالشهدا تهران برگزار شد گفت: در سوم تیرماه حادثه‌ای روی داد و دولت احمدی نژاد سرکار آمد و امید را به همه دلها نشاند.

وی مدعی شد احمدی نژاد توانست در جامعه جهانی مهدویت را معرفی کند. الهام در ادامه سخنانش گفت: "انشاءالله با ظهور حضرت امام زمان(عج) احمدی نژاد نیز رجعتی دوباره خواهد داشت و در آن زمان به دنبال استقرار اسلام ناب خواهد بود." قبلاً خود احمدی نژاد در مراسم تدفین رئیس‌جمهور ونزوئلا گفته بود هوگوچاوز در زمان ظهور امام زمان علیه السلام رجعت خواهد کرد!

*پیشنهاد بی شرمانه بازیگر فاسد آمریکایی به تروریست‌ها

رفتار زشت و غیرانسانی تروریست‌ها در سوریه، عراق، مصر و... تحت عنوان "جهاد در راه خدا" چنان دین اسلام را زیر سؤال برده که مورد تمسخر دشمنان اسلام قرار گرفته است. سانی لین، یکی از بازیگران فاسد آمریکایی که در فیلم‌های پورنو بازی می‌کند، نسبت به اقدامات تروریست‌ها عکس‌العمل نشان داده و در گفتگو با شبکه فاکس گفته: من به تروریست‌ها پیشنهاد می‌کنم به جای اینکه برای رفتن به بهشت و رسیدن به حوری‌های بهشتی خود را میان افراد بی‌گناه منفجر کنند، من خودم را در اختیار آنها قرار میدهم تا هم آنها زنده بمانند و هم کمتر شاهد کشته شدن افراد بی‌گناه باشیم.

*تأکید دبیرکل جامعه اصناف بر مشی اعتدالی

دبیرکل جامعه اصناف و بازار تهران هم بر نیاز جامعه به مشی اعتدالی تأکید کرد. احمد کریمی اصفهانی در مصاحبه با ایلنا گفت: آنچه باعث بسیاری از مشکلات کشور شده تندروی‌هاست، هیچگاه نباید از اعتدال خارج شد. وی افزود: هیچ کس حق اهانت به هاشمی و دیگر شخصیت‌ها را ندارد این کار افراط گرایان است که تلاش می‌کنند کشور را همواره دچار التهاب کنند.

کریمی گفت: اگر بخواهیم مشکلاتی که دولت نهم و دهم برای ما ایجاد کرد را بیان کنیم کتاب قطوری خواهد شد. متأسفانه دولت احمدی نژاد علی‌رغم شعارهای عدالت گستر علاوه بر اینکه به مبارزه با فساد و مفسدین نپرداخت حتی از برخی افراد که مشکل اقتصادی داشتند نیز حمایت کرد و این امر زمانی افزایش پیدا کرد که خود احمدی‌نژاد عنوان کرد "اطرافیان من خط قرمز هستند."

 

شوشان: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار