اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴
گردهمایی اعتراض به انتخاب اردکانیان در اهواز ( 4) / مسعود اسدی رئیس خانه کشاورز خوزستان: اردکانیان مسئول تمام فجایع آبی در کشور است / اتفاقی که امروز برای خوزستان در حال رخ دادن است به صورت مستقیم امنیت ملی و نظام جمهوری اسلامی را به خطر می اندازد / بی عدالتی نسبت به خوزستان در بدنه وزارت نیروها در تمامی دولت ها وجود داشته است / اردکانیان در تمام اقدامات ضد زیست محیطی حضور داشت
در استانی که به دلیل محدودیت در آب برای هفتمین بار ممنوعیت کشت اعلام شد، چگونه طرح های انتقال آب مجوز می گیرند؟


شوشان: گردهمایی اعتراض به انتخاب اردکانیان به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو با حضور کارشناسان حوزه‌های آب و محیط زیست ، فعالین اجتماعی، و خبرنگاران و اصحاب رسانه در تالار اقتصاد بومی برگزار شد.

به گزارش شوشان ، مسعود اسدی رئیس خانه کشاورز خوزستان ، در این نشست با بیان اینکه مبارزات مقابله با طرح های انتقال آب از سال 1380 شروع شده است ،گفت: موازنه قوا در وزارتخانه های دولت های مختلف همواره به نفع خوزستان نبوده است از این رو در موضوع انتقال آب هنوز اتفاق مثبتی برای این استان نیفتاده است و امروز ما در وزارت نیرو ما هیچ مسئولی را نداریم که بتواند از منافع خوزستان دفاع کند. 

وی با اشاره به اینکه دفاع از منافع استان خوزستان دفاع از منافع ملی است، گفت: اتفاقی که امروز برای خوزستان در حال رخ دادن است به صورت مستقیم امنیت ملی و نظام جمهوری اسلامی را به خطر می اندازد. تبدیل کردن استانی که از نظر سوق الجیشی برای کشور حائز اهمیت است به مکانی غیرقابل زیست، واقعا قابل تصور نیست و در استانی که به دلیل محدودیت در آب برای هفتمین بار ممنوعیت کشت اعلام شد، چگونه طرح های انتقال آب مجوز می گیرند؟

اسدی گفت: بی عدالتی نسبت به خوزستان در بدنه وزارت نیروها در تمامی دولت ها وجود داشته است. ما اعتقاد داریم که حاکمیت و نظام جمهوری مبتنی بر منابع دینی است و همیشه عدالت را رعایت کرده است و اگر مشکلی وجود دارد مربوط به کسانی است که با شرط اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی، پست های کلیدی را اشغال می کنند.

وی گفت: کسی که وزیر جمهوری اسلامی می شود باید دارای عدالت باشد که در جایگاه وزیر دست به اقداماتی نزند که منافع ملی و امنیت نظام را به خطر بیاندازد. ولی ما دیدیم که آقای بیطرف با اقدامات خود نشان داد که عدالت ندارد و پس از اینکه از وزارت افتاد، بلافاصله ای در مصاحبه ای اعلام کرد به محض اینکه وزیر شدم انتقال آب را به عنوان یک دغدغه پیگیری می کنم که این چیزی جز خیانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست!

اسدی گفت: اردکانیان در تمام اقدامات ضد زیست محیطی و ضد منافع ملی حضور داشت و در تمام طول آن سالها در معاونت برنامه ریزی، قائم مقام و معاوت امور آب مسئول مستقیم تمام فجایعی است که در بحث آب در کشور اتفاق افتاده است. وی از سال 63 و 64 طرح های مطالعاتی آب به فلات مرکزی را پیگیری کرد و معرفی اردکانیان به عنوان وزیر نشان دهنده یک لابی قدرتمند است. عده ای از نمایندگان در این خصوص صحبت از تعامل کردند و ما از همین جا اعلام می کنیم که چیزی برای تعامل نداریم چون طرح های انتقال آب خط قرمز ماست. هر نماینده ای هم از نظر ما کشاورزان با اردکانیان به عنوان وزیر نیرو به هر اسم و عنوانی وارد مذاکره و تعامل شود، ما این مذاکره و تعامل را امتیاز خواهی فردی قلمداد می کنیم.































نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار