اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

بازیگر فیلم "میهمان مامان" گفت: دغدغه گرفتن سیمرغ جشنواره را هم ندارم زیرا سیمرغ را باید به جوانان بدهند تا انگیزه ای برای کار بهتر شود و اگر نه سیمرغ چه انگیزه ای به من خواهد داد.

فریده سپاه‌منصور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری طی سال 96 گفت: بیشتر تمرکز من طی سال 96 بر بازی در آثار تلویزیونی بود. تیر و مرداد امسال بازی در سریال "برنا" به کارگردانی "عباس رنجبر" را به پایان رساندم.

فریده سپاه منصور

وی در همین راستا افزود: این سریال اثری مستند داستانی است که بازی من در آن به اتمام رسیده اما ساخت مجموعه همچنان ادامه دارد. با نظر به صحبت‌هایی که انجام شده به امید خدا سریال "برنا" زمستان امسال روی آنتن خواهد رفت.

فریده سپاه منصور

بازیگر فیلم "میهمان مامان" در مورد سایر فعالیت های خود اذعان کرد: بعد از سریال برنا قرارداد بازی در سریال "هشتاد و هفت متر" به کارگردانی "کیانوش عیاری" را امضا کردم و هم‌اکنون مشغول بازی در این مجموعه هستم.

وی درباره حضور خود در عرصه سینما تاکید کرد: سه سال مداوم است که هیچکس به من پیشنهاد بازی در سینما را نداده و جلوی دوربین نرفته‌ام. البته تینا پاکروان برای آخرین ساخته خود به من پیشنهاد داد که آن را هم به خاطر تداخل با سریال برنا نپذیرفتم.

بازیگر فیلم "قاعده بازی" کم‌کاری خود در سینما نسبت به سالهای دهه هشتاد را اینگونه توصیف کرد: کار خوب طی این سالها اصلاً پیشنهاد نشده و به اجبار سه سال از سینما فاصله گرفته‌ام. متاسفانه نقش‌های خوبی به من پیشنهاد نشده و اگر نقشی بود به خاطر کهولت سن نمی توانستم به پروژه اضافه شوم زیرا به فرض مثال فیلمبرداری مرداد ماه بود و در آن گرما از من می‌خواستند به مناطق گرم اندیمشک بروم.

فریده سپاه منصور

وی با اشاره به نبود نقش برای پیشکسوتان در سینما تاکید کرد: دلتنگ سینما هستم و می‌خواهم دوباره فیلم بازی کنم اما وقتی کار پیشنهاد نمی‌شود چه باید کرد. خوشبختانه همیشه تئاتر هست و من هم که بازیگر تئاتر هستم و آنجا می‌توانم به خوبی به کارم ادامه دهم.

فریده سپاه منصور


سپاه منصور گرفتن سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را مخصوص جوانان دانست و خاطرنشان کرد: برای من بازی در سینما آنچنان مطرح نیست و آنطور نیست که بخواهم با 60 فیلم پرونده ام را پر کنم. به اندازه کافی کار کرده‌ام و به سینما و جشنواره‌ها مثل قدیم نگاه نمی‌کنم. دغدغه گرفتن سیمرغ جشنواره را هم ندارم زیرا سیمرغ را باید به جوانان بدهند تا انگیزه ای برای کار بهتر شود و اگر نه سیمرغ چه انگیزه ای به من خواهد داد؟.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار