اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
منصور کتانباف شهردار اهواز در سالروز تسخیر لانه ی جاسوسی بدست دانشجویان پیرو خط امام مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز همگام با مردم شهیدپرور اهواز و تنی چند از مسئولین در راهپیمایی باشکوه این روز شرکت کرد.


شهردار اهواز در حاشیه ی این مراسم، گرامیداشت این روز را وظیفه ی همگانی دانست و گفت: در سال 1358 عده ای از دانشجویان پیرو خط امام به صورت خودجوش و با آگاهی و بصیرت، سفارت آمریکا را که یکی از مراکز جاسوسی بر علیه انقلاب نوپای اسلامی و مردم ایران بود به اشغال درآوردند و با این کار توطئه ی آمریکا را خنثی کردند و این کار ماندگار سبب شد که همه ساله این روز به نام روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامیده شود.

کتانباف افزود: این روز به ما یادآوری می کند که استکبارستیزی و مقابله با توطئه های آمریکا و ایادی استثمارگر همچنان ادامه خواهد داشت.با توجه به اینکه توطئه های دشمنان هر سال نسبت به قبل پیچیده تر  و خصمانه تر می شود، باید هوشیاری و آمادگی خود را در برابر دشمنان روز به روز بیشتر کنیم و از این رو مناسبت 13 آبان که همانا روز مبارزه با استکبار است، همه ساله نه تنها کهنه نمی شود بلکه بهتر و باشکوه تر از سال گذشته برگزار می شود. سخنان و عملکرد اخیر دولتمردان آمریکا گواهی بر این مدعاست.

شهردار اهواز در پایان گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران و ایستادگی مردم و نظام در برابر خواسته های نامشروع آمریکا و صهیونیسم بین الملل، استکبار ستیزی در همه ی جوامع رشد یافته است و مردم سراسر جهان با اعتراضات خود، این امر را بیش از پیش مشخص می سازند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار