اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
شهردار اهواز به همراه تنی چند از مسئولین و اعضای شورای شهر از مرز چذابه و نحوه ی خدمات رسانی به زائرین عتبات عالیات بازدید کرد.
شهردار کلانشهر اهواز در این بازدید  بر تعامل و همکاری همه دستگاهها برای خدمات رسانی هرچه بهتر به زوار اباعبدالله الحسین(ع) و همراهی با این حرکت بزرگ معنوی تأکید کرد و گفت : با تلاش، همفکری و هم افزایی دستگاه های مرتبط می توانیم شاهد پیشرفت و توسعه فرهنگ عاشورایی باشیم و این هم افزایی ضمن اینکه از اتلاف سرمایه‌های انسانی، هزینه ها و منابع جلوگیری میکند موجب یکپارچگی در رسیدگی به امورات و نظم در خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین نیز خواهد شد.

کتانباف اظهار کرد: محورهای شلمچه، چذابه، مرز خسروی، مهران (طریق‌الحسین) یعنی مسیر پیاده‌روی زائران ازایران به عراق انجام می‌شودکه امیدواریم زائرین مطابق برنامه ریزی سازمان عتبات عالیات از مرزها خارج شوند تا دچار مشکل نشوند.

 وی اذعان کرد : شهرداری اهواز امسال نیز همچون سالهای گذشته همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی و آغاز پیاده روی حسینی اقداماتی  ازقبیل فضاسازی مسیر حرکت زائرین در مرز چذابه، استقرار ایستگاههای فرهنگی، خدماتی و...، استقرار چندین دستگاه اتوبوس جهت جابجایی زائرین بصورت رایگان و ارسال نیروهای خدماتی و نیروهای پسماند جهت تامین سلامت و رفاه زائرین را انجام داده است.

منصور کتانباف ادامه داد: سعی کرده‌ایم  برنامه‌ریزی دقیقی در راستای خدمات رسانی به زائرین انجام دهیم با اینحال هرچه به روزهای پایانی نزدیک می‌شویم با توجه به فراوانی تردد حمل و نقل مسافرین، خدمت رسانی در این راستا  نیز افزایش خواهد کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با خدمات رسانی بموقع به زائران نقشی هرچند کوچک در هر چه باشکوه تر برگزار کردن مراسم اربعین امسال داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار