شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
تعدادی از مدیران شرکت برق منطقه ای خوزستان به نمایندگی از کارکنان و مدیرعامل این شرکت  باحضور در مرز چذابه ضمن حضور در مراسم موکب های اربعین حسینی (ع) مستقر در این گذرگاه مرزی اقدام به تحویل ۵۰ هزار بسته آب معدنی بهداشتی به مراکزنمایندگی وزارت نیرو مستقر در محل  و نیز توزیع در بین زوار حسینی نمودند.


به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، این اقدام به دستور مدیرعامل شرکت و با همت معاونت مالی و امورپشتیبانی و همکاری بسیج وامورایثارگران صورت گرفت.

شایان ذکر است،این مراسم با حضور معاون مالی و امورپشتیبانی ومعاون منابع انسانی همچنین مدیریت حراست وامورمحرمانه ، فرمانده بسیج وامورایثارگران ، مدیرروابط عمومی  و مدیر امور مهندسی و خدمات عمومی شرک برق منطقه ای خوزستان  و نیز نماینده عتبات عالیات صنعت آب وبرق خوزستان در چذابه صورت گرفت.

لازم به ذکراست شرکت برق منطقه ای خوزستان هرساله باتمام امکانات ممکن میزبان عزیزان زواراربعین حسینی (ع) از سراسر کشور است. 


همچنین هرساله دراین ایام شرکت برق منطقه ای خوزستان پذیرای همکاران وزارت نیرو از سراسرکشور است که مرز های استان شهیدپرور و عاشقان حسینی را جهت عبور انتخاب کرده اند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار