اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
رئیس مرکز اورژانس خوزستان خبر داد:
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از آماده‌باش نیروهای امدادی و درمانی در مرزهای چذابه و شلمچه خبر داد.
دکتر شهیار میرخشتی اظهار کرد: جهت ارائه خدمات درمانی و امدادی به زائران اربعین، علاوه بر تجهیزات دانشگاه جندی شاپور اهواز و دیگر دانشگاه‌های خوزستان، از استان‌های مختلف دیگر نیز حدود 40 دستگاه آمبولانس به خوزستان اعزام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 60 دستگاه آمبولانس در مرزهای چذابه و شلمچه مستقر هستند، افزود: 30 دستگاه آمبولانس در مسیر چذابه و 30 دستگاه آمبولانس در مرز چذابه مستقر هستند که از مجموع این تعداد، 40 دستگاه آمبولانس از استان‌های دیگر به این مرزها اعزام شده‌اند. 

رئیس مرکز اوژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان، تصریح کرد: درمانگاه مرزی در مرز چذابه و مرز شملچه از 10 روز پیس فعال و پزشک مقیم نیز در این درمانگاه‌ها مستقر شده است. 

وی گفت: همچنین بیمارستان صحرایی با  پشتیبانی ارتش در چذابه و بیمارستان صحرایی با پشتیبانی سپاه در مرز شلمچه جهت درمان بیماران در هنگام برگزاری پیاده‌روی اربعین فعال هستند.

میرخشتی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 200 نفر از نیروهای امدادی در مرزهای چذابه و شلمچه در حال امدادرسانی به زوار هستند که حدود 80 نفر از نیروها در درمانگاه‌ها و 120 نفر از این تعداد نیروهای امدادی در بیمارستان‌های صحرایی در مرزها در حال خدمات‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه همچنان نیروهای امدادی و درمانی در مرزهای چذابه و شلمچه آماده‌باش هستند، افزود: تا سه تا پنج روز پس از اربعین و بر اساس حجم بازگشت و جمعیت زائران درمانگاه‌ها و نیروها مستقر هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار