شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
عملیات لایروبی شبکه های فاضلاب و کانالهای آبهای سطحی توسط اکیپ های شرکت آبفا با حضور نمایندگان شهرداری اهواز در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری عملیات لایروبی  شبکه های فاضلاب و کانالهای آبهای سطحی توسط اکیپ های لایروبی شرکت آبفا و با حضور ناظران شهرداری اهواز در سطح شهر در حال انجام است.


عالیپور سرپرست معاونت خدمات شهری در این رابطه گفت: این عملیات با فعالیت روزانه 8 اکیپ در دو شیفت کاری در جریان است و بصورت میانگین روزانه 4 محل توسط اکیپ ها لایروبی می شوند.

وی اولویت اصلی لایروبی را هسته مرکزی شهر عنوان کرد و افزود: بنا به تاکیدی که شهردار محترم اهواز داشتند، با توجه به در پیش بودن بارندگی های احتمالی و لزوم پیشگیری از ایجاد اختلال در رفت و آمد  شهروندان ،هسته مرکزی شهر بعنوان یکی از پر تردد ترین  نقاط شهر در اولویت قرار گرفت. البته در میان  مناطق و محلات از جمله  منطقه 6 این عملیات با جدیت در حال انجام است.


لازم به یادآوری است این اقدام پیرو تفاهم نامه همکاری میان شهرداری اهواز و شرکت آبفا به منظور پیشگیری از آبگرفتگی ناشی از بارندگی های احتمالی آتی در جریان می باشد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار