اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
پس از گذشت سال ها؛
ورودی های شوشتر توسط شهرداری این شهر در حال ساماندهی و بهسازی است.
شوشان:

شهردار شوشتر در گفت و گو با شوشان گفت: با توجه به اهمیت ساماندهی و زیباسازی ورودی های شهر که به نوعی معرف آن است، و همچنین قدمت و شهرت شهر شوشتر نیاز به این موضوع بسیار حیاتی و در حال انجام است.


مهراب فلسفی زاده اظهار کرد: پروژه های ورودی های شوشتر از اولویت های مهم عمرانی این شهر هستند که سالیان متمادی از وضعیت نامناسبی برخوردار بوده اند که از اردیبهشت امسال همزمان عملیات ساماندهی و بهسازی آن ها در دستور کار قرار گرفته اند.

وی با اشاره به ساماندهی ورودی شوشتر از سمت گتوند و در محدوده بلوار دانشگاه آزاد افزود: مراحل آسفالت و نصب پایه های روشنایی و بلوار ورودی گتوند به اتمام رسيده و پروژه اقدامات نهايی خود را پشت سر مي گذارد.

وی در رابطه با مشخصات پروژه تصریح کرد: اين ورودی به طول ۱۲۰۰ متر و عرض متوسط ۳۰ متر ساماندهی شده است و ظرف یک هفته آینده فضای سبز و پیاده رو اين ورودی به اتمام رسيده و افتتاح خواهد شد.

فلسفی زاده اذعان داشت: اگر چه به دلیل عدم عقب نشینی فنس تیپ ۴۵ متاسفانه بخشی از مسیر که ۴۵ متر باید اجرا شود بصورت ناقص احداث گردید، اما اين محدوده پس از سال ها شكلي جديد و آبرومندانه به خود گرفت.

وی از فعالیت پروژه ورودی مسجدسلیمان نیز خبر داد و در این خصوص بیان کرد: بلوار ورودی مسجدسلیمان هم در حال کار است که عملیات ساماندهی، زیباسازی و بهسازی و احداث میدانی جهت جلوگیری از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر جهت دور زدن، برای آن نیز در نظر گرفته شده است، که به زودی تکمیل و افتتاح خواهد شد.

وی در خصوص ورودی شوشتر از سمت عقیلی نیز اظهار کرد: ورودی عقیلی حدفاصل گلزار تا بهشت رضا به طول ۱۴۰۰ متر و عرض ۳۵ متر شامل احداث آیلند و روشنایی و میدان و فضای سبز می باشد.

شهردار شوشتر وضعیت نابسامان ورودی ها در شوشتر را در خور شان این شهر ندانست و خاطرنشان کرد: قدمت و تاریخ شوشتر به گونه ای است که بایستی زودتر از از این ها این اقدامات و در گذشته انجام می شد، اما خب به هر دلیل این وظیفه مهم که بر دوش راه و شهرسازی است صورت نگرفته است. 

فلسفی زاده در پایان ساماندهی این ورودی ها را در تغییر ذهنیت مسافرین و میهمانان نسبت به این شهر بسیار مثمر ثمر دانست و گفت: تمامی این پروژه ها با اعتبارات داخلی و جاری شهرداری شوشتر انجام شده است و انشاءالله به زودی پایان می پذیرند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار