اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:
شلمچه - شوشان ؛ فرمانده انتظامی خوزستان گفت:تاکنون هیچ گونه مشکل نظامی و امنیتی در این مرز های شلمچه و چذابه وجود نداشته است.

شوشان شلمچه ؛ سردار حیدر عباس زاده در حاشیه بازدید از مرز شلمچه  در گفت و گو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، با اشاره  به بیش از یک میلیون زائر از مرزهای شلمچه و چذابه و ورود به خاک عراق عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه مشکل نظامی و امنیتی در این دو مرز وجود نداشته و تردد در این مرزها به سهولت و آسانی در حال انجام است.

وی با اشاره به خدمات رسانی نیروی انتظامی در دو مرز شلمچه و چذابه گفت: روند خدمات رسانی نیروهای ناجا تا پایان بازگشت زائرین اربعین حسینی در این دو مرز ادامه خواهد داشت.

عباس زاده با اشاره به برنامه ریزی برای بازگشت زائران از سفر عتبات عالیات افزود: همانگونه که برای رفت زائرین تمهیداتی اندیشیده شده است، این تمهیدات برای بازگشت زوار از کربلای معلی نیز در نظر گرفته شده تا بازگشت زائران به کشور با سهولت بیشتری انجام شود.

وی تصریح کرد: زائرانی که به کشور باز می گردند حتما هنگام ورود به کشور در مواکب استراحت کنند و در هنگام رانندگی با صبر و حوصله بیشتر رانندگی کرده و از تخلفاتی مانند سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا دچار حادثه نشوند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه تاکنون هیچ فردی بدون ویزا و گذرنامه از مرزهای استان خوزستان عبور نکرده است، گفت: نیروی انتظامی و مرزبانی استان خوزستان تاکنون اجازه خروج زائرانی که فاقد ویزا و گذرنامه بودند را نداده و تا پایان این همایش حسینی اجازه خروج به هیچ زائری بدون ویزا و گذرنامه داده نخواهد شد .

 


انتهای پیام/.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار