اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
سرمربی تیم هندبال بانوان بهمن بهبهان با اشاره به نخستین حضور تیمش در لیگ برتر کشور، گفت: امسال هدف اصلی ما ماندن در لیگ است.
اکرم بتوندی در خصوص نخستین حضور این تیم در لیگ برتر کشور، اظهارکرد: سال گذشته تیم بهمن بهبهان در لیگ دسته یک کشور حضور داشت و پس از رایزنی‌هایی که توسط رییس هیات هندبال استان صورت گرفت، این تیم لیگ برتری شد؛ البته در ابتدا با حضور تیم در لیگ برتر موافقت نکردند ولی دو هفته مانده به آغاز مسابقات، مسوولان فدراسیون اعلام کردند که می‌توانیم در لیگ برتر حضور داشته باشیم.

وی بیان کرد: لیگ برتر از سطح بسیار بالایی برخوردار است و تمام تیم‌ها با آمادگی بسیار زیادی در آن شرکت می‌کنند. همچنین برخی تیم‌ها سابقه چندین ساله در این لیگ دارند، در حالی‌که ما اولین حضورمان در لیگ برتر است. تیم بهمن بهبهان برای حضور در لیگ سرمربی نداشت، چرا که سرمربی فصل گذشته آن از تیم رفته بود و تقریبا 10 روز مانده به آغاز مسابقات با من برای هدایت تیم تماس گرفتند و من هم بدون هیچ آمادگی ذهنی و شناخت از برخی بازیکنان، تنها به خاطر کمک به استان، هدایت تیم را پذیرفتم.

سرمربی تیم هندبال بانوان بهمن بهبهان گفت: تیم خوبی داریم ولی با توجه به این‌که دیر وارد مسابقات شدیم، هماهنگی‌مان خیلی نیست و باتوجه به این‌که دوره بدنسازی مناسبی نداشتم، مشکل تاکتیکی داریم اما از نظر تکنیکی، بازیکنان‌مان در شرایط خوبی هستند.

وی در خصوص اولین دیدار تیمش در لیگ برتر کشور برابر نماینده لار عنوان کرد: هفته اول با قرعه استراحت مواجه شدیم و در هفته دوم به مصاف نماینده لار که هفت ملی‌پوش در ترکیب خود دارد، رفتیم. زمانی‌که با این تیم بازی داشتیم، حریف‌ از مسابقات آسیایی برگشته بود. ما بازی خیلی خوبی برابر تیم لار انجام دادیم ولی در ادامه بازی به دلیل این‌که بدنسازی مناسبی نداشتیم، افت کردیم و در نهایت عدم هماهنگی‌ باعث شد که شکست بخوریم، البته همه از جمله سرمربی حریف معتقد بودند که ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم.

بتوندی با اشاره به دیدار دوم تیمش برابر تاسیسات دریایی، نایب‌قهرمان فصل گذشته نیز اظهارکرد: این تیم نیز از بازیکنان ملی‌پوش بهره می‌برد و بازهم عدم هماهنگی باعث شد که شکست بخوریم، البته ما در نیمه دوم این دیدار خیلی بهتر کار کردیم.

وی با بیان این‌که امسال هدف اصلی ما ماندن در لیگ برتر است، گفت: در ادامه راه، نیم‌نگاهی به قرار گرفتن در میانه جدول نیز داریم. در حال حاضر با توجه به تعداد گل‌های زده‌مان، در رده پنجم جدول هفت تیمه قرار داریم.

سرمربی تیم هندبال بانوان بهمن بهبهان عنوان کرد: ما امیدوار به کسب امتیاز از بازی‌های خانگی هستیم، چرا که از تماشاگران خوبی بهره می‌بریم. امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم. در حال حاضر بدنسازی و تمرینات هوازی تیم را فشرده‌تر کرده‌ایم تا بازیکنان‌مان بتوانند 30 دقیقه بازی را در زمین بدوند.

وی در پایان در خصوص بازی این هفته تیمش برابر شاهین‌شهر اصفهان نیز گفت: این تیم بسیار جدید است ولی ما بازیکنان خیلی بهتری داریم و ان‌شاءالله طی روزهای باقیمانده با رسیدن به هماهنگی نسبی‌تر بتوانیم از امتیاز میزبانی بهره ببریم.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار