شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۰۵:۲۱

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون اخبار جهت اطلاع امروز دوشنبه خود نوشت:

*منفجر کردن مرقد امامین عسکریین کار ایرانیان بود!

ائتلاف دولت قانون به رهبری نخست‌وزیر "نوری مالکی" سخنان مضحک فرمانده سابق نیروهای آمریکایی در عراق ژنرال "جورج کیسی" در مورد منفجر کردن مرقد امامین عسکرئین توسط ایرانیان را به سخره گرفت.

به گزارش انتخاب، "خالد اسدی" از رهبران این ائتلاف به شفق گفت: دستگاه قضایی حکم خود را در مورد عاملان این حادثه اعلام کرده اما مهم این است که دشمنی آمریکا با ایران به خاک عراق کشیده نشود.وی افزود: "این مسائل در حیطه کاری دستگاه قضایی است و سخنانی که اعلام شده تنها برای پیچیده کردن مسئله است." عاملان انفجار حرم عسکرئین، چند عرب سلفی بودند که دستگاه قضائی عراق آنها را محاکمه و محکوم کرده است.

*نماز جمعه چه روزی برگزار می شود!؟

بعد از تغییر تعطیلات فرهنگی از پنجشنبه و جمعه به جمعه و شنبه در عربستان سعودی، وزارت اوقاف این کشور مجبور شد به این سؤال وهابیون نادان جواب بدهد که نماز جمعه از این پس در روز شنبه برگزار خواهد شد یا جمعه؟ با دستور ملک عبدالله، پادشاه عربستان تعطیلات این کشور از پنجشنبه و جمعه، به تقلید یهودیت به جمعه و شنبه تغییر یافت، پس از این تصمیم به تازگی حکم جدیدی از سوی وزارت اوقاف و امور دینی سعودی صادر شده که گمراهی و جهل پیروان وهابیت را در این کشور به تصویر می‌کشد.

متن این حکم به شرح زیر است: پس از طرح سؤال‌های پی در پی هموطنان مبنی بر اینکه آیا (پس از این) نماز جمعه در روز شنبه برگزار می‌شود به اطلاع همه می‌رساند نماز جمعه در همان روز جمعه برگزار می‌شود. بعد از تغییر تعطیلات هفتگی از پنج شنبه و جمعه، به جمعه و شنبه، لازم آمد این امر گوشزد شود. وزارت اوقاف و امور دینی سعودی صالح بن عبدالعزیز آل الشیخ.

 

شوشان: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار