اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیردیپلم استان های زلزله زده که دارای برگ آماده به خدمت به تاریح آبان ماه سال جاری می باشند ، در صورت تمایل می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را به مدت سه ماه تمدید کنند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد:کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ 96/8/23 استان های کرمانشاه و ایلام که با توجه به وقوع زلزله اخیر و به تبع آن مشکلات و مصیبت های وارد شده به برخی از خانواده های آنان ، شرایط اعزام به خدمت را ندارند ، می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را به مدت سه ماه تمدید کنند.

در این اطلاعیه آمده است؛ این دسته از مشمولان می بایست برای بهره مندی از تسهیلات تمدید تاریخ اعزام به خدمت ، به وظیفه عمومی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

گفتنی است: معاونت های وظیفه عمومی استان های مذکور موظفند ضمن هماهنگی با شهرستان های آسیب دیده ، فهرست اسامی این قبیل از مشمولان را برای اقدامات بعدی به سازمان وظیفه عمومی ناجا ارسال کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir مراجعه کنند.



/ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار