شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳

فرمانده نیروی انتظامی منطقه اهواز از تشدید اقدامات امنیتی انتظامی و تمهیدات ترافیکی در ماه مبارک رمضان و در ساعات منتهی به افطار خبر داد.

به گزارش مهر، حسین سید حقیقی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: طرح های مناسب این ماه برنامه ریزی شده و اجرای این طرح ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در زمان های سحر و افطار، اقدامات امنیتی شهر را تشدید می کنیم، افزود: همچنین از واحدهای صنفی اغذیه فروشی خواستار حفظ حرمت این ماه مبارک هستیم.

سید حقیقی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص افزایش کیف قاپی در بعضی نقاط کلانشهر اهواز گفت: با توجه به اینکه کیف قاپی اولویت نهم سرقتهاست، در سه ماهه اول امسال نسبت سرقت های صورت گرفته در اهواز تنها دو فقره نسبت به سالهای گذشته بیشتر بود که این آمار نه نشان از کاهش این جرم می دهد و نه حاکی از افزایش آن است.

فرمانده نیروی انتظامی منطقه اهواز افزود: اولویت مهم ما دربحث سرقت، سرقت مسلحانه است که در این خصوص سریعا وارد عمل شده و مبارزه خواهیم کرد.

سید حقیقی در ادامه گفت: یکی از اقدامات نیروی انتظامی، برخورد با خودروهایی است که در قالب کاروان های عروسی، ایجاد راهبندان در معابر شهری می کنند و امنیت و آسایش سایر رانندگان را سلب می کنند.

وی افزود: در این زمینه، خودروهای متخلف شناسایی شده، شماره پلاک آنها اخذ شده و با تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی، به جرم اخلال در نظم عمومی ، یک میلیون ریال جریمه نقدی خواهند شد.

 

سید حقیقی در انتها با اشاره به اعدام یکی از سارقین مسلح ، به سایر افرادی که سودای اعمال مجرمانه خشن را در سر می پرورانند هشدار داد: امیدورایم از عاقبت این فرد درس عبرت بگیرند و با تغییر منش خود به آغوش جامعه بازگردند، زیرا پاسخ نیروی انتظامی بسیار کوبنده خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار