اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
جلسه ای با حضور معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز و مدیران باشگاههای ورزشی شهر اهواز و رئیس اداره ورزش و امور جوانان اهواز برگزار شد.


به گزارش سایت شهرداری اهواز ، در این جلسه که به منظور احیای ورزش های بومی و محلی و همچنین ترویج ورزش و ترغیب افراد به انجام ورزش های همگانی و شهروندی برگزار شد ، مدیران باشگاههای ورزشی که ارتباط مستقیم با شهروندان دارند راهکارهای خود را برای تقویت ورزش در شهر اهواز ارائه دادند. پیشنهاداتی همچون رفع نواقص پارکهای بانوان جهت بهره مندی بانوان از این اماکن ورزشی و تفریحی ، ایجاد مسیر ویژه پیاده روی در بلوار ساحلی و اصلاح وسایل ورزشی موجود در پارکها و ... از سوی این افراد ارائه گردید.

آهن جان معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهردار اهواز نیز با بیان اینکه مشکلات آپارتمان نشینی باعث کم تحرکی افراد شده است گفت: ما به دنبال این هستیم که ضمن ترغیب افراد به انجام ورزش روزانه زمینه را برای ترویج ورزش فراهم کنیم. زیرا سلامتی افراد در گرو تحرک بیشتر و ورزش و فعالیت است.


وی در ادامه گفت: زندگی های آپارتمان نشینی و محدود شدن استفاده افراد از نورآفتاب موجب مشکلات پوست و مو بویژه در بانوان شده است که وجود پارکهای بانوان در شهر می تواند در این زمینه راهگشا باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار