اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
سمینار "مدیریت بار الکتریکی، خیلی دور، خیلی نزدیک" با همکاری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران و دانشگاه شهید چمران اهواز در سالن آمفی تئاتر دانشکده مهندسی آن دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، احسان غریب‌رضا کارشناس مسئول برآورد و مطالعات بار و انرژی شرکت برق منطقه ای خوزستان در این سمینار ضمن بیان تفاوت‌های بین مدیریت انرژی و مدیریت بار و لزوم برنامه‌ریزی و اجرای مدیریت بار الکتریکی، گفت: ادامه حیات صنعت برق به سیاستگذاری و اجرای دقیق برنامه های پاسخگویی بار وابسته است.


وی با تشریح روش‌های پاسخگویی بار در دنیا و اشاره به روش های موجود در ایران، افزود: شاید در ظاهر مفاهیم و روش های مدیریت بار الکتریکی مباحثی خیلی دور برای صنعت برق ایران باشد، ولی در حقیقت با شروع اجرای طرح های پاسخگویی بار در سال های اخیر برای مصرف کنندگان بزرگ مانند شرکت فولاد خوزستان، این مباحث در آینده ای خیلی نزدیک همگانی خواهد شد.


گفتنی است در این سمینار علاوه بر اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها، کارشناسانی از شرکت برق منطقه ای خوزستان، توزیع نیروی برق خوزستان، توزیع نیروی برق اهواز، فولاد خوزستان و مخابرات استان خوزستان نیز حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار