اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۱

روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت : انتظاری که مردم اهواز از اعضای این شورا دارند اینست که به رای مردم احترام بگذارند. که یکی از نشانه های این احترام آنست که به خواست و نظر آنان اعتنا کنند و خود سرانه عمل نکنند. بدین منظور لازما ست شورا یک کمیته نظرسنجی داشته باشد و براساس نظرات اکثریت شهروندان تصمیم گیری کنند. از جمله اینکه شورا باید نظر مردم را در مورد عملکرد کتانباف دریافت کند تا درباره تغییر یا ابقای او نظر قطعی و منطقی بدهد و بهترین تصمیم را اتخاذ کند.

حقیقت اینست که در حال حاضر در اهواز جملگی برآنند که در شهر کار شده و شهردار عملکرد مثبتی داشته وتغییرات و تحولاتی هم که انجام شده بخصوص در زمینه ایجاد نشاط و زنده کردن شهر مؤید این مطلب است که بهتر است اعضای شورا این موضوع را در تصمیم گیری برای انتخاب شهردار آینده مدنظر داشته باشد. شک نیست که شهروندان براساس تصمیمات اعضای شورا در مورد آنها قضاوت خواهند کرد.

به این ترتیب که اگر «شهرداری» را که عملکرد قابل قبولی داشته تایید و ابقا کنند خواهند گفت این شورا به فکر پیشرفت و ارتقاء شهر است، اما اگر برعکس چنانچه شهردار فعلی را کنار بزند و یک نیروی ضعیف را انتخاب کند، از همین حالا به ناکارآمدی شورا نظر خواهند داد.

فی الواقع ما نمی گوئیم قطعاً کتانباف بماند خودش هم گفته اگر می خواهند می مانیم و اگر نخواهند می رویم بلکه حرف بر سر اینست که یا او بماند یا از او قویتر را انتخاب کنید و حد وسط را هم ملاک قرار ندهید، یعنی اینکه مبادا فعلاً یک سرپرست مطیع و ضعیف انتخاب شود تا توسط او کارهایی را که انتظار دارند انجام دهد.

 

بعد که در جا زدن یا عقب گرد شهر و شهرداری اثبات شد، باز هم بفکر تغییر بر آیند و سناریوی تغییر شهردار همچنان در این کلانشهر ادامه یابد. خود دانید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار