اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
شهردار شوشتر خبر داد:
بدهی شهرداری شوشتر به سازمان تامین اجتماعی چیزی بالع بر 16/8 میلیارد تومان بوده که اصل آن به مبلغ 7/2 میلیارد و جریمه دیرکرد آن 9/5 میلیارد تومان تعیین شده بود.

شهردار شوشتر از پرداخت بدهی های 34 ساله این نهاد به سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

مهراب فلسفی زاده در گفت و گو با شوشان گفت: بدهی شهرداری شوشتر به سازمان تامین اجتماعی چیزی بالع بر 16/8 میلیارد تومان بوده که اصل آن به مبلغ 7/2 میلیارد و جریمه دیرکرد آن 9/5 میلیارد تومان تعیین شده بود.

وی اظهار کرد: با رایزنی های بسیار با سازمان تامین اجتماعی، تفاهم نامه ای به امضا رسید که به ازاء هر قسط ۶۰۰ میلیون تومانی مبلغی معادل ۸۰۰ میلیون تومان جرائم دیرکرد مورد بخشودگی قرار گیرد که شهرداری شوشتر به عنوان اولین شهرداری در استان خوزستان موفق به بهره مندی از این فرصت شد.

شهردار شوشتر با اشاره به محل پرداخت مابقی بدهی افزود: ساختمان آتش نشانی که هم اکنون بابت بخشی از بدهی ها در توقیف سازمان تامین اجتماعی است، مقرر گردید با مابقی اصل بدهی تهاتر گردد و برای همیشه شهرداری شوشتر از قضیه بار سنگین بدهی به تامین اجتماعی رهایی یابد.

فلسفی زاده تصریح کرد: این بدهی ها از سال 1361 تا 1395 بوده و میراث گذشتگان برای شهرداری و شورای شهر محسوب می شده است. با اجرای این تفاهم شهرداری شوشتر دیگر به تامین اجتماعی بدهی ندارد. جا دارد از دکتر یارعلیزاده مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان تشکر می کنم.

گفتنی است، ساختمان سازمان آتش نشانی نیز در شعاع حداکثر 500 متر از محل کنونی مجدداً احداث خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار