اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰

ملاثانی نیوز نوشت : استقلال ملاثانی علیرغم تمام بی مهری ها و بی عدالتی ها که با تلاش بازیکنان متعصب اش و حمایت و دلسوزی افرادی چون حاج سیدسلطان حسینی ،عبدالرضا حمیدی ،ابو ایوب و مربی گری خوب داریوش هرمزی توانست در صدر جدول رقابت ها در کنار فرهنگ رامهرمز قرار گیرد در نهایت (بدون توجه به حواشی که باید بعنوان قهرمان رسمی لیگ برتر خوزستان معرفی می شد) مجوز ورود به لیگ کشوری را دریافت کرد و کادر فنی و هیات فوتبال شهرستان باوی در حال تدارک مقدمات حضور قدرتمند این تیم در رقابت های کشوری می باشند. انتظار می رود همه مسئولان و فرزندان ملاثانی که در گوشه و کنار استان یا کشور مسئولیتی دارند به یاری این جوانان برخیزند و نام ملاثانی را در لیگ کشوری فوتبال نیز ماندگار سازند.دیگر خط کشی ها و تفرقه ها را کنار بزنید و به عشق ملاثانی با یکدلی و یکرنگی برای اعتلای نام ملاثانی تلاش کنید.

امروز استقلال ملاثانی بعنوان نماینده فوتبال خوزستان گام در لیگ کشوری نهاده است پس همه مدیران و دلسوزان فوتبال خوزستان در برابر استقلال مسئولند .بیایید با حمایت مالی و معنوی از استقلال ملاثانی ،فوتبال خوزستان را تقویت کنیم.

 

خبرگزاری شوشان نیز در این هفته و در گفتگو با رییس هیات فوتبال شهرستان باوی نوشت : تا کنون همه ساله قهرمان مسابقات فوتبال لیگ برتر استان ها از جمله این استان حق حضور در مسابقات لیگ سه کشور را داشت اما امسال به تیم های نائب قهرمان نیز فرصت داده شده است تا در این رده از فوتبال کشور شرکت و بازی کنند.به این منظور تیم استقلال ملاثانی نائب قهرمان مسابقات لیگ برتر سال 92-91 خوزستان می تواند در این دوره از مسابقات لیگ سه شرکت کند. این خبر را حمیدی رئیس هیئت فوتبال شهرستان باوی اعلام کرد. وی در این خصوص گفت مراتب حضور تیم ما در مسابقات لیگ سه دیروز سه شنبه به هیات فوتبال خوزستان اعلام گردید و این موضوع نیز باعث خوشحالی اهالی فوتبال دوست این منطقه گردید. رئیس هیات فوتبال شهرستان باوی همچنین یادآور شد با توجه به اینکه زمان کمی به آغاز مسابقات لیگ سه کشور مانده است بنابراین تیم استقلال ملاثانی از امروز بعدازظهر چهارشنبه تمرینات تیم آماده سازی خود را شروع خواهد کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار