اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی با 400 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار روز پنجشنبه با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان محلی در شهر جدید رامین آغاز شد.
احداث تقاطع غیرهم سطح با اعتبار 170 میلیارد ریال، احداث دریاچه مصنوعی با اعتبار 60 میلیارد ریال و اجرای شبکه آب خام شهر جدید رامین با اعتبار 60 میلیارد ریال از جمله طرح هایی است که عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

تکمیل معابر ناحیه یک شهر جدید رامین با اعتبار 60میلیارد ریال و چهار بانده کردن جاده ورودی شهر جدید رامین با اعتبار 50 میلیارد ریال نیز از دیگر طرح هایی است که عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

شهر رامین یکی از شهر‌های جدید و در حال ساخت از توابع شهرستان اهواز مرکز استان خوزستان ایران است که در سال 1368 به منظور جذب و اسکان سرریز جمعیت منطقه‌ای شهر اهواز، در محدوده مکانی حدود هفت هزار هکتار و با محدوده استحفاظی 2 هزار و 400 هکتار و طرح جامع 600 هکتار برای جمعیتی معادل 63 هزار نفر تا سال 1395 مکان یابی و در سال 1383 به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران رسید.

این شهر در فاصله 40 کیلومتری اهواز، حد فاصل بین اهواز، باوی، مسجدسلیمان و شوشتر در جوار جاده اهواز مسجد سلیمان واقع است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار