اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷

شوشان - محمدعلی جلالی : پشت سر اتوبوس کاروان اردوی راهیان نور حرکت می کردم که متأسفانه در چشم به هم زدنی اتوبوس حامل دانش آموزان با تویتای اروندی برخورد می کند. از حادثه دردناک که بگذریم چیزی که چشمگیر بود همدلی و کمک رسانی شهروندان و مسئولان سوسنگرد بود.

ماشین را کنار جاده پارک کردم و به سوی محل حادثه دویدم موبایلم را درآوردم و با فوریت های پزشکی، فرماندار، اعضای شورا و نیروی انتظامی تماس گرفتم. کشاورزان را دیدم که به سوی حادثه می دویدند. با گذشت چند لحظه مردم جمع شدند و شروع به کمک رسانی کردیم با چشمان خودم دیدم که چند کشاورز با بیل هایی که در دست داشتند شیشه های اتوبوس را شکاندند و دختران نو جوان را بیرون آوردند.

بعد از گذشت پنج دقیقه فرماندار، فوریت های پزشکی، سپاه و نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر شدند. حادثه بی نهایت دردناک بود اما همدلی مردم و مسئولان برای کمک رسانی باعث دلگرمی بود.

مجروحان را با آمبولانس و ماشین های شخصی به بیمارستان رساندیم که با استقبال سریع کادر بیمارستان شهید چمران مواجه شدیم. در بیمارستان نیز مردم سنگ تمام گذاشتند. مردم برای اهدای خون آماده بودند. این نیز دلگرمی دیگری بود. کادر بیمارستان اقدامات اولیه را سریع انجام داد و با تلاشی مضاعف و منظم مجروحان حادثه را به اهواز انتقال داد.

به خانواده های غم دیده تسلیت می گویم و برای مجروحان شفای عاجل از درگاه خداوند خواستارم.

در پایان خدا قوت و دست مریزاد می گویم به مردم شریف سوسنگرد، فرماندار محترم، شورای شهر، فوریت های پزشکی، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و کادر بیمارستان شهید چمران.

* شاهد عینی حادثه

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار