اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
مديركل آموزش و پرورش خوزستان :
تقی زاده: يكي از مطالبات ديرينه فرهنگيان خوزستان احداث زائر سراي خاص فرهنگيان است.
شوشان: محمد تقي زاده در شوراي آموزش و پروش استان خوزستان كه با حضور وزير آموزش و پرورش برگزار شد با بيان اينكه شوراي آموزش و پرورش استان خوزستان در اين جلسه  ١٥مورد را به عنوان دستور كار مورد بررسي قرار مي دهد، گفت: كمبود نيروي انساني در آموزش و پرورش خوزستان با دارا بودن ٧٠هزار معلم و ١ميليون دانش آموز مورد توجه ويژه مقام عالي وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است و براي اولين بار بخشي از كمبودهاي مربوط به نيروي انساني در اين استان حل شد.

وي افزود: اختصاص سهميه استخدام ٣هزار نفر از فارغ التحصيلان ليسانس به بالا يكي از بندهاي مورد بررسي در اين جلسه است كه با توجه به تعداد بازنشستگان فرهنگي در استان بايد مورد توجه قرار بگيرد. 

تقي زاده گفت: افزايش سهميه استان خوزستان در پذيرش دانشگاه فرهنگيان كه اقدام پايداري براي برطرف كردن كمبود نيروي انساني در اين استان است و جذب نيروهاي خدماتي، دفتري و اداري نيز از مواردي است كه مورد تاكيد آموزش و پرورش خورستان است. 

مدير كل آموزش و پرورش خوزستان همچنين خواستار تبديل وضعيت نيروهاي حق التدريس را در راستاي ايجاد انگيزه در اين نيروها شد. 

تقي زاده گفت: كلنگ معارض ، پرديس پسرانه اهواز را مورد تهديد قرار داده است كه  اين امر نيازمند يك توجه جدي و فوري است. همچنين احداث مركز آموزش نيروي انساني در استان نيز از ضرورياتي است كه بايد در خوزستان مورد توجه قرار بگيرد. 

مدير كل آموزش و پرورش خوزستان گفت: يكي از مطالبات ديرينه فرهنگيان خوزستان  احداث زائر سراي خاص فرهنگيان است چون خوزستان با دارا بودن حدود٧٠هزار معلم ، فاقد چنين فضاهايي در خارج از استان خوزستان است. 

وي خاطر نشان كرد: تكميل و راه اندازي مركز رفاهي فرهنگيان خوزستان كه با٤٢سوئيت و ٢٠٠تخت در حال آماده سازي است و احداث ٥٠واحد معلم سرا در مناطق محروم و مرزي از موارد مهمي است كه اقدامات لازم براي انجام آنها در دستور كار قرار بگيرد. 

تقي زاده تصريح كرد: بهسازي و مقاوم سازي ١٠٠واحد فرسوده در مناطق محروم، تامين اعتبار جهت خريد ٤٠دستگاه وسيله نقليه، واگذاري ٥٤قطعه زمين با كاربري آموزشي و احداث ٥باب هنرستان فني و حرفه اي و كارو دانش دختران در مناطق محروم نيز از موارد مورد تاكيد آموزش و پرورش خوزستان است.





















نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار