اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶
مدیرعامل شهر جدید شیرین شهر:
فرهادزاده: اجرای پروژه های تفریحی و ایجاد فضای سبز، شیرین شهر را به یک شهر سبز تبدیل کرده و بی شک کمبودها با افزایش جمعیت برطرف شده و زیرساخت ها نیز توسعه می یابد.
شوشان: رضا فرهاد زاده مدیر عامل شرکت عمران شیرین شهر گفت: اجرای پروژه های تفریحی و ایجاد فضای سبز، شیرین شهر را به یک شهر سبز تبدیل کرده و بی شک کمبودها با افزایش جمعیت برطرف شده و زیرساخت ها نیز توسعه می یابد.

فرهادزاده افزود: ماهیت شهرهای جدید این است که مشکلات آن ها به تدریج و در طی سال ها حل شده و با وجود این که به صورت معمول خدمات به فراخور جمعیت ارائه می شود، تلاش داریم در این زمینه چند گام جلوتر باشیم.


وی با اشاره به نقش شرکت عمران شهرهای جدید در ارائه خدمات به ساکنان شیرین شهر، افزود: بر اساس استانداردها، راه اندازی یک مرکز درمانی نیازمند حداقل پنج هزار نفر جمعیت است اما در حال حاضر یک مرکز درمانی مجهز برای جمعیت 800 نفری شهر راه اندازی شده که به مناطق همجوار نیز خدمات ارائه می دهد.

مدیرعامل شرکت عمران شیرین شهر ادامه داد: با وجود این که آموزش و پرورش و شبکه بهداشت متولی خدمات در این حوزه ها هستند، این شرکت پیش گام شده و خدماتی فراتر از حوزه جمعیت کنونی شهر ارائه داده است.

وی ادامه داد: مرکز بهداشت شیرین شهر که از اردیبهشت سال گذشته راه اندازی شده، امکاناتی از قبیل دندانپزشکی٬ داروخانه٬ آزمایشگاه و نیز فعالیت های بهداشتی از جمله بهداشت محیط و خانواده را به مردم شهر و مناطق اطراف ارائه می دهد.

فرهاد زاده با اشاره به تلاش ها برای افزایش امکانات در شیرین یادآور شد: با رایزنی های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی اهواز، درمانگاه این شهر شبانه روزی خواهد شد و آموزش و پرورش نیز امسال سه معلم دیگر را به این شهر اعزام کرده است. 

وی همچنین به تحصیل دانش اموزان مناطق اطراف در این شهر جدید اشاره کرد و گفت: 270 دانش آموز در شیرین شهر مشغول تحصیل هستند که تنها 90 نفر آن ها در این شهر سکونت دارند.

مدیرعامل شرکت عمران شیرین شهر همچنین بر همکاری بیشتر آبفای استان با این شهر جدید تاکید کرد و گفت: در بحث آب و فاضلاب انتظار همکاری بیشتری داریم که امیدواریم به زودی مشکلات مربوط به این بخش مرتفع شود.

وی به احداث یکی از پارک های مجهز در این شهر جدید اشاره کرد و گفت: پارک پردیسان به عنوان بزرگ ترین پردیس نوین کشور در حال راه اندازی بوده که در فاز نخست آن، 15 هکتار نهال های مثمر کاشته شده و به زودی افتتاح می شود.

فرهاد زاده افزود: همچنین برای احداث باغ ویلا یک هزار و 100 میلیارد ریال مشارکت بخش خصوصی داشته ایم و انتظار می رود شیرین شهر با راه اندازی سفره خانه سنتی و مجتمع های تفریحی از جمله پیست موتور سواری و کارتینگ در کنار پارک پردیسان، در آینده به قطب گردشگری استان تبدیل شود.




























/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار