اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
شوشان: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان با اهدای لوح تقدیری از زحمات بهمن بهزادی مدیر عامل شرکت پتروشیمی فن آوران و پرسنل این شرکت به دلیل اقدامات مطلوب در راستای حمایت از فقرا و افراد تحت پوشش کمیته امداد تشکر کرد . 

در این مراسم بهمن بهزادی مدیر عامل پتروشیمی فن آوران با اشاره به اینکه حمایت از نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و نهاد های حمایتی از وظایف شرکت است گفت : طبق آمار اعلامی از سوی مسئولان در حال حاضر شهرستان ماهشهر حدود ۱۹ هزار بیکار دارد که این برای شهرستانی با پتانسیل های فراوان وضعیت بدی است . 


بهزادی گفت: نباید همه نگاه ها به استخدام در شرکت های پتروشیمی و نفتی باشد چون این شرکت ها هم ظرفیت محدودی دارند . باید از تمام ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی استفاده کرد ، کارخانه جات لبنیات ، دوخت لباس پرسنلی و هزار مورد کسب و کار مرتبط با منطقه باید در ماهشهر راه اندازی شود . 

بهزادی گفت: من دستور داده ام تا مادامی که اقلامی در ماهشهر ، بندر امام و حتی امیدیه تهیه شود از جای دیگری خرید نشود و تا مادامی که میتوان کالایی را در استان تهیه کرد به از خارج استان تهیه نشود .  

وی گفت: پرسنل پتروشیمی فن آوران با راه اندازی صندوق خیریه و بدون کوچکترین حمایت مالی از طرف شرکت و فقط با کمک های خود در سال جاری اقدامات مناسبی را انجام داده اند که بنا نیست این اقدامات را رسانه ای کنیم . 

مدیر عامل پتروشیمی فن آوران افزود: ما نباید فقط به فکر فقر اقتصادی باشیم و به فقر اقتصادی بپردازیم . در حال حاضر فقر فرهنگی و اجتماعی ارزشی کمتر از فقر اقتصادی ندارد . پتروشیمی فن آوران آمادگی دارد که در راستای توانمند سازی افراد تحت پوشش کمیته امداد اقدام کند . 

بهزادی گفت: باید راه ماهگیری را به افراد نشان داد و با حمایت از آنان باعث شد که این افراد خود به دنبال شغل و تلاش بروند .

همچنین در این مراسم موصلی مدیر کل کمیته امداد امام (ره ) خوزستان گفت : در حال حاضر ۹۸ هزار خانوار در استان تحت پوشش کمیته امداد هستند که تقریبا پنج درصد از جمعیت استان را شامل می شوند . از این تعداد حدود ۴ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد ماهشهر هستند . 

وی با اشاره اینکه تا کنون اقدامات مناسبی در راستای تامین مسکن مددجویان انجام شده گفت : تامین مسکن و توانمند سازی مددجویان از اولویت های کمیته امداد است .

در این مراسم منصور قمر فرماندار ماهشهر نیز حضور داشت و از زحمات بهمن بهزادی مدیر عامل پتروشیمی فن آوران و پرسنل آن تقدیر کرد .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار