اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی
خادمی: با کلیات افزایش قیمت حامل‌های انرژی مخالف نیستم بلکه با درصد افزایش آن مخالف هستم، افزایش قیمت حامل‌های انرژی باید بین 10 تا 15درصدی باشد.
هدایت‌ الله خادمی در خصوص پیشنهاد افزایش قیمت حامل‌های انرژی در لایحه بودجه سال 97، اظهار داشت: دولت از محل افزایش قیمت حامل‌های انرژی حدود 37 هزار میلیارد تومان درآمد پیش‌بینی کرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به میزان درآمد پیش‌بینی شده دولت، در برخی از حامل‌های انرژی باید افزایش 60 تا 50 درصدی قیمت‌ها را شاهد باشیم، گفت: یعنی قیمت بنزین از هزار تومان به یک هزار 600 تومان افزایش می‌یابد که این مسئله یک شوک اقتصادی بزرگ به جامعه است.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افزایش قیمت حامل‌های انرژِ اقتصاد مریض و نحیف کشور را با مشکل بزرگ‌تری مواجه می‌کند، ادامه داد: مردم توان پرداخت افزایش قیمت ده‌ها محصول که متاثر از افزایش قیمت حامل‌های انرژی هستند را ندارند، زیرا اشتغالی در کشور ایجاد نشده.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یارانه پرداختی از 44 هزار میلیارد تومان تبدیل به 23 هزار میلیارد تومان کاهش می‌یابد در حالی که به مبلغ 45 هزار تومان اقشار کم درآمد مبلغی اضافه نشده است، عنوان کرد: 45 هزار تومان یارانه پرداختی کنونی دیگر توان و قدرت خرید سه سال گذشته را ندارد، اگر بخواهیم قدرت خرید سابق را داشته باشد باید مبلغ آن را به 100هزار تومان افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در صورت افزایش این چنینی قیمت حامل‌های انرژی می‌بینیم که افزایش قیمت محصولات و رکود را شاهد می‌شویم، رکود و افزایش قیمت‌ها عاملی برای تعطیلی برخی از شرکت‌ها می‌شویم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: با کلیات افزایش قیمت حامل‌های انرژی مخالف نیستم بلکه با درصد افزایش آن مخالف هستم، افزایش قیمت حامل‌های انرژی باید بین 10 تا 15درصدی باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار