شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
شوشان: طی حکمی از سوی کتانباف شهردار اهواز و بنا به پیشنهاد معاون خدمات شهری علی تراب پور به عنوان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز  منصوب شد.

در حکم تراب پور چنین آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی و به موجب این حکم شما را به سمت مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز  منصوب می نمایم،

امید است با نگاه علمی و فنی و اجرایی، نسبت به ارتقا و بهبود سیستم ایمنی و خدمات آتش نشانی و ... و همکاری و تعامل با همه نهادها و استفاده از ظرفیت های سایر سازمان ها و نهادها همه توان و تجربه خویش را جهت افزایش امید، جلب مشارکت شهروندان وتحقق شکوفایی شهر اهواز به کار گیرید.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ، تحقق منویات مقام معظم رهبری ، پیشرفت و آبادانی اهواز و تامین آسایش و آرامش شهروندان عزیز مسئلت دارم.

گفتنی است علی تراب پور پیش از این معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بود و امیر نجفی مدیرعامل این سازمان بود.

همچنین در حکم جداگانه ای از سوی شهردار اهواز، امیر نجفی سولاری به عنوان "مجری احداث ایستگاههای آتش نشانی و مجموعه بحران" شهرداری منصوب شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار