شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
کرارجاسم، بازیکن عراقی تیم فوتبال نفت آبادان با قرار دادن پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از هواداران نفت آبادان خداحافظی کرد.
این بازیکن عراقی تیم نفت آبادان با اشتراک گذاشتن پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از هواداران آبادانی خداحافظی کرد.

در بخشی از پیام خداحافظی کرار جاسم آمده است: به عرض هواداران باوفای آبادانی می رسانم با تمام احترامی که برای شما و شهر آبادان قائلم ولی دیگر قادر به ادامه همکاری و ماندن در این تیم محبوب نیستم. من آن چه در توان داشتم  را در زمین ارائه دادم ولی متاسفانه هیات مدیره باشگاه قدر و ارزش این تیم و بایکنان و هواداران را نمی داند. من همین جا از همه رخصت می گیرم و خداحافظی می کنم."

در نیم فصل اول نیز فراز کمالوند با توجه به مشکلات موجود در این تیم، از طریق صفحه اینستاگرام خود با مردم آبادان خداحافظی کرده بود، هر چند که او پس از چند روز منصرف شد و به تیم بازگشت.

اما رفت و برگشت های کمالوند به نفت آبادان و اینک خداحافظی کرار جاسم که تا این جای رقابت ها جزو بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان نفت به شمار می رود، نگرانی ها را درخصوص آینده نفت آبادان بیش از پیش کرده است. 

به نظر می رسد عدم همدلی در باشگاه نفت آبادان و همراه نبودن مسوولان باشگاه از دلایل رقم خوردن چنین مشکلاتی در این تیم است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار