شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۹

شوشان : کانون های فرهنگی هنری مساجد باغملک برای آموزش و ساماندهی کودکان ، نوجوانان و جوانان مسجدی به نحوی که موجب اعتلای فرهنگی آنها شود اهتمام به برگزاری کلاس های تابستانی نمود .

احمدرضا زنگنه رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان باغملک گفت: آموزش و ساماندهی کودکان ، نوجوانان و جوانان با توجه به هجمه تلاش های دشمنان برای از بین بردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان توسط اینترنت ف سایت و بازی های کامپیوتری از وظایف کانون های فرهنگی هنری مساجد می باشد. زنگنه افزود : پر کردن اوقات فراغت به نحوی که موجب اعتلای نوجوانان و جوانان شود از اموری است که کانون های فرهنگی به آن اهتمام دارند و بایستی تنوع و کیفیت رشته ها مد نظر باشند و از بهترین مربیان استفاده شود . وی با اشاره به برگزاری کلاس های اوقات فراغت در سطح کانون های مساجد در سطح شهرستان باغملک گفت: این کلاس ها توسط 43کانون در 43 مسجد شهرستان برگزار می شود که با برنامه ریزی انجام شده 1500 نفر از این طرح بهرمند می شوند. رابط کانون مساجد شهرستان باغملک با ذکر اینکه کلاس های اوقات فراغت شامل قرآن ، نقاشی، خیاطی، خوشنویسی، ورزش وکامپیوتر می باشد، که درپایان دوره نفرات برتر به اردو های درون و برون استانی اعزام می شوند .

 

شایان ذکر است کانون های مساجد شهرستان باغملک هرساله با همکاری دبیرخانه کانون های مساجد استان خوزستان در ایام تابستان اقدام به برگزاری کلاس های اوقات فراغت در سطح مساجد می کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار