اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
فراز کمالوند:
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مسوولان وزارت نفت مایل نیستند تیم صنعت نتیجه بگیرد، با شرایط کنونی که تیم صنعت نفت دارد از این پس نتایج این تیم بر عهده من نیست.
فراز کمالوند عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و سایپا تهران اظهار کرد:بازی بسیار سختی پیش رو داریم زیرا سایپا حریفی یکدست و دونده است.

وی افزود:نام علی دایی در هر تیمی انگیزه بازیکنان آن تیم را بالا می برد بنابراین ما باید برابر تیمی بسیار با انگیزه بازی کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان با اشاره به مبتلا شدن 10 بازیکن این تیم به بیماری آنفلوانزا گفت: در چند روز اخیر 10 بازیکن ما دچار بیماری آنفلوانزا شدند و به احتمال خیلی زیاد دست کم سه بازیکن اصلی خود را برابر سایپا در اختیار نداریم.

کمالوند با انتقاد از مسئولان وزارت نفت تصریح کرد:صنعت نفت متعلق به وزارت نفت است و زمانی که کاظمی معاون وزیر نفت برای آمدن به صنعت نفت با من مذاکره کرد قول همه گونه حمایت داد ولی اکنون این حمایت دیده نمی شود.

کمالوند اظهار کرد: چند بازیکن ما تاکنون ریالی از باشگاه دریافت نکرده اند و طبیعی است انگیزه ای برای ادامه مسابقات نداشته باشند.

وی افزود:به احترام امام جمعه آبادان و هواداران تا پایان فصل همراه صنعت نفت هستم ولی با شرایط کنونی نتایج این تیم بر عهده من نیست.

سرمربی صنعت نفت گفت:خود مسئولان وزارت نفت که تصمیم گیرنده هستند اگر پنج ماه حقوق نگیرند، چگونه زندگی‌ خود را می گذرانند؟

کمالوند افزود:صنعت نفت در حساس ترین شرایط فوتبالی خود قرار دارد ولی با این حال باز هم وزارت نفت سنگ اندازی می کند و این وزارت باید جوابگوی مردم آبادان باشد.

وی ادامه داد: در آبادان پالایشگاه و پتروشیمی وجود دارد اما تنها سازمان منطقه آزاد اروند از صنعت نفت حمایت کرد و جای تعجب است که با این پتانسیل بالای اقتصادی بازیکنان تیم هنوز مبالغ قراردادهای خود را دریافت نکرده اند.

کمالوند گفت:ما فصل نقل و انتقالات را پیش رو داریم و وزارت نفت برای اینکه نتوانیم خود را تقویت کنیم پولی به باشگاه تزریق نمی کند و دلیلش هم مایل نبودن آقایان به نتیجه گیری تیم صنعت نفت است.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران به دلیل تاخیر در پرواز این تیم به تهران نتوانست در نشست خبری حضور یابد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه تختی آبادان میزبان سایپا تهران است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار