اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:
سپهر با بیان اینکه ۹ دی توانمندی ستون خیمه انقلاب اسلامی را به همه جهانیان ثابت کرد، گفت: ۹ دی مظهر وحدت ملی برای آحاد جامعه ایرانی و اسلامی است.
حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی که امروز در حرم علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مؤسس و ملت ایران خلق کننده حماسه 9 دی هستند، ابراز داشت: ملت ایران با شنیدن اشارات رهبری، یوم الله 9 دی را رقم زد روزی که در آن بذر بصیرت کاشته و اکنون به درخت تنومندی تبدیل شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه در یوم الله 9 دی تجلی دست قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی بر همگان آشکار شد، عنوان کرد: 9 دی به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مزین شد و باید بر شهدای چنین روزی درود فرستاد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه 9 دی توانمندی ستون خیمه انقلاب اسلامی را به همه جهانیان ثابت کرد، افزود: مقبولیت ولایت و ولایت فقیه در میان آحاد جامعه ایران در 9 دی بر همگان ثابت شد و همه تحلیل ها و سرمایه گذاری های غرب و صهیونیسم و وهابیت در هم شکسته شد.

حجت الاسلام سپهر گفت: 9 دی مظهر تبلور وحدت ملی برای آحاد جامعه ایرانی و اسلامی است و خواص مدعی ملی گرایی و غیره را در عرصه های سیاسی و اجتماعی غربال کرد.

وی 9 دی را آزمون خواص و عوام دانست و افزود: ملت ایران در تأسی و تبعیت از ولی فقیه و حرکت در مسیر ولایت پیروز درآمد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه مردم خوزستان در 7 دی نخستین راهپیمایی را در محکومیت فتنه آمریکایی انجام دادند، تصریح کرد: بذر راهپیمایی 9 دی را خوزستان کاشت و در راستای اجرای فرامین رهبری به پا خاست، خوزستانی که دینش را به اسلام ادا کرد و در جهاد اکبر و مقابله با فتنه و هواهای نفسانی و دنیاطلبی سربلند شد.





























نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار