اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
مشاور وزیر نیرو در امور مسکن مهر گفت: راهکارهای جدیدی برای تشویق به سکونت در مسکن مهر استان خوزستان تعیین شده و متقاضیان ویژه در آن جا ساکن و از امکانات این شهرها بهره مند خواهند شد.
امیر کمالی  اظهار کرد: در بسیاری از نقاط استان در بخش مسکن مهر زیرساخت ها آماده شده ولی متقاضی سکونت در این واحدها وجود ندارد به همین دلیل راهکارهایی ویژه برای حل این مشکل ارائه می شود.

وی با رد جانمایی نادرست زیرساخت های مسکن مهر استان، گفت: زیرساخت ها در مسکن مهر خوزستان به درستی جانمایی و ساخته شده ولی متاسفانه استقبالی از آنها صورت نگرفته است.

مشاور وزیر نیرو در امور مسکن مهر درخصوص وضعیت زیرساخت از جمله آب و فاضلاب در خوزستان عنوان کرد: بر اساس بررسی و برنامه ریزی های صورت گرفته و بازدید میدانی از مسکن مهر استان، برای تعداد بسیار زیادی از واحدهای مسکن مهر خدمات زیربنایی اجرا شده ولی برخی از این پروژه ها فاقد متقاضی هستند و از آن ها استفاده نشده است.

کمالی یادآور شد: کمیته ویژه ای در سطح استان و شهرستان ها برای شورای مسکن شهرستان ها ایجاد و برنامه ریزی می شود تا از نتایج این جلسات برای پیشرفت وضعیت مسکن مهر در شهرهای مختلف استان استفاده شود.

روز گذشته قائم مقام وزیر نیرو در مسکن مهر و مشاور وزیر نیرو در امور مسکن مهر در سفری یک روزه به استان خوزستان از واحدهای مسکن مهر اهواز و رامین بازدید و در جریان روند اجرای پروژه های فعال این شهرها قرار گرفتند.

در ادامه این سفر یک روزه، احمد اصغری مهرآبادی و امیر کمالی بعد از ظهر روز شنبه در جلسه شورای مسکن استان شرکت کرده و به بررسی آخرین تحولات و وضعیت مسکن مهر پرداخته و راهکارهای ارائه شده از سوی مسئولان استان را شنیدند.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار