اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
استاندار خوزستان در آیین افتتاح فاز نخست طرح دائم پست 33/132 کیلو ولت کوی ملت اهواز
استاندار خوزستان در آیین افتتاح فاز نخست طرح دائم پست 33/132 کیلو ولت کوی ملت اهواز گفت: در یک سال گذشته توجه ویژه ای به حوزه برق استان شده و کارهای جِدی و مهمی در این زمینه صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، غلامرضا شریعتی در جمع خبرنگاران بیان کرد: در یک سال گذشته اقدامات اساسی برای تاسیس پست های GIS صورت گرفته و تعداد ترانس های فوق توزیع که عمری بیش از 30 سال داشته اند در حال نوسازی  هستند تا یک کار  زیر بنایی در صنعت برق خوزستان انجام گرفته باشد.

وی ادامه داد: با تلاش های جهادی ، برق استان از ثبات و امنیت بیشتری برخوردار شده که این شرایط پایدار به سرمایه گذاران اطمینان خاطر می دهد با خیال راحت تری در صنعت برق خوزستان سرمایه گذاری داشته باشند تا علاوه بر افزایش پایداری شبکه برق، باعث اشتغال زایی نیز شوند.

شایان ذکر است،  با حضور هوشنگ فلاحتیان، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی به همراه استاندار و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان، امروز فاز نخست طرح دائم پست 33/132 کیلو ولت کوی ملت  اهواز افتتاح گردید.

خاطر نشان  می گردد: معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی  فردا دوشنبه  با سفر به شهرهای ایذه و باغملک  پروژه هایی  در حوزه  شرکت برق منطقه ای خوزستان را کلنگ زنی و یا افتتاح می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار