اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
مدیر کل پست خوزستان اعلام کرد؛
به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان خوزستان حموله مدیر کل پست استان خوزستان به منظور تسهیل در ارایه خدمات مربوط به کارت هوشمند ملی و رفاه حال شهروندان، پیش ثبت نام و نوبت گیری در واحدهای پستی دولتی سراسر استان را رایگان اعلام کرد.
حموله مدیر کل پست استان خوزستان ضمن بیان این مطلب گفت: به دنبال روند ارائه خدمات مربوط به کارت ملی هوشمند خدمات مربوط به پیش ثبت نام و نوبت گیری کارت هوشمند ملی در واحدهای پستی سراسر استان به صورت رایگان انجام می شود.

مهندس حموله از روند ارایه خدمات پیش ثبت نام رایگان و سایر خدمات مربوط به  کارت هوشمند ملی در باجه های مرکزی پست اهواز بازدید به عمل آورد و در جریان این بازدید امکانات و تجهیزات فراهم شده به منظور دسترسی متقاضیان به خدمات پیش ثبت نام رایگان را مطلوب ارزیابی کردو از تمامی کارمندان خواست تسهیل در ارائه خدمت و تامین رضایت شهروندان را در اولویت کاری خود قراردهند.

وی تصریح کرد: براین اساس، امکانات لازم اعم از رایانه و خطوط ارتباطی در محل های مناسب واحدهای پستی ارایه دهنده خدمات کارت هوشمند ملی قرار گرفته است تا متقاضیان بتوانند پیش ثبت نام را شخصا و بدون پرداخت هزینه نیز انجام دهند.

مدیر کل پست استان خوزستان اظهار داشت: همچنین متقاضیان می توانند در صورت نیاز،  پیش ثبت نام را با همکاری کارکنان پست بصورت رایگان انجام دهند.  

شایان ذکر است در اداره پست مرکزی استان خوزستان دو باجه جهت پیش ثبت نام کارت ملی هوشمند جهت ثبت نام متقاضیان راه اندازی شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار