شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
اتحادیه انجمن های اسلامی استان خوزستان در خصوص وقایع اخیر بیانیه صادر کرد.
در این بیانیه آمده است: در حوادث روزگار و وقوع اتفاقاتی که نتیجه ی آن حرکت مصمم تر و مستحکم نظام جمهوری اسلامی به سمت قله های ایمان و عشق و افتخار است بسر می بریم. نظام و ملتی که با ثمر نشستن خون  جوانانش، نهال انقلاب را کاشت و بلافاصله با هجوم دشمنان خارجی، جنگ هشت ساله را تجربه کرد، آشوب ها و کشتارهای خیابانی منافقین کوردل دهه ی شصت را سپری کرد، فتنه های مختلف دشمنان قسم خورده اش را بارها دیده و می بیند و هیچ گاه از اراده اش کاسته نشده و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) با حفظ اتحاد و همبستگی زیر لوای پرچم مقدس کشور و با پیروی از فرمایشات و منویات ولی امر مسلمین، کلیه خطرات و آفات را پشت سر گذاشته و زین پس نیز عبور خواهد کرد. 
  
اتحادیه انجمن های اسلامی استان خوزستان در پی رخدادهای اخیر اعلام می دارد: 
  
یک) اعتراض مردم عزیز و محترم کشورمان بابت مشکلات معیشتی و اقتصادی، تبعیض و فساد و محرومیت، مطالبه ی به حق بوده و از این نقد درون نظام در جهت برطرف کردن معضلات باید بهره گرفت و دفاع کرد. لذا مسئولین قوا و سایر نهادهای موثر در این امر انتظار می رود شکایات و مطالبات مردم را با گوش جان شنیده و در راسـتای حل مشـکلات قدم های خود را سریع تر بردارند و ان شاالله نیز به همین نحو خواهد بود. همه با هم با فشردن دست های یکدیگر و وحدت و یکپارچگی، چشم طمع بیگانگان را از جای کنده و نشان خواهیم داد مسائل و کمبودهای داخلی هیچ گونه ارتباطی با استمعارگران و نظام سلطه ی جهانی ندارد و در درون کشور حل خواهد شد. 
  
دو) تجمعات برگزار شده موجب سوءاستفاده آشوبگران و بعضاً با برنامه ریزی هدف مند در جهت تخریب اموال عمومی و بیت المال و حتی آسیب رساندن به جان هموطنان عزیز بوده که ردپای دشمنان داخلی و خارجی در این موضوع مشهود است. بدیهی است مسیر مردم معترض به وضعیت اقتصادی کشور از بیراهه ی خرابکاران جدا بوده و این حرکات ناشایست را بشدت محکوم می کنیم. ما ملت ایران اسلامی، هوشیارانه و علیرغم تحمل فشارهای مختلف و انتقاد به برخی مسائل موجود، از اغتشاشگرانی که جز ضربه زدن به اصل نظام هدفی ندارند بیزاری و برائت جسته و با رعایت نظم و قانون و امنیت، مطالبات خود را پیگیری خواهیم کرد. 
  
سه) "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد". این مضمون کلیدی امام راحل (رحمت الله علیه) برای تمام اعصار بوده است. اتحادیه ی انجمن های اسلامی خوزستان ضمن تجدید بیعت با ارزش های والای انقلاب اسلامی، منویات مقام معظم رهـبری را نصـب العیـن قرار داده و فرمایشـات امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) را واجب الاطاعت می داند. در عبور از فتنه های زمان، با توکل بر خداوند متعال و استعانت از امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، حمایت قاطعانه و با بصیرت و آگاهی از ولی فقیه را لازم و اعلام می داریم پیاده سازی صحیح و همه جانبه ی اقتصاد مقاومتی موجب نجات و رسیدن به سرمنزل مقصود خواهد بود، ان شاالله. 
  
از خداوند متعال خواستاریم نعمت وجود بابرکت ایشان را تا زمان ظهور صاحب امرمان، مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه الشریف) تداوم بخشد و پرچم مقدس ایران اسلامی را به دستان مبارک حضرتش برساند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار