شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۷

روزنامه نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت : شورای جدید شهر اهواز، از این هفته جلسات هفتگی خود را در سالن شورای شهر اهواز آغاز نمود و این جلسات جای نشست های غیر علنی را گرفت. اکنون که این جلسات برقرار شده انتظار شهروندان و به ویژه کسانی که به افراد این شورا رای داده اند اینست که در جلسات خود پیرامون برنامه ریزی های آینده شورا بحث کند و افق چند ساله این برنامه ها بررسی و نقشه راه ترسیم شود تا مردم از چشم انداز شورا برای برنامه های آینده آن اطلاع پیدا کنند.

شورا باید فراتر از مدت چهار ساله خود برنامه های 5 ساله و حتی 10 ساله خود را در زمینه امور شهری، منابع کسب در آمد، نحوه تعامل شورا با دستگاه ها، برنامه ریزی برای بهره برداری مناسب از رودخانه و نظایر آن تدوین و اطلاع رسانی کند. منظور اینکه هم اکنون تا زمان رسمی شدن جلسات، شورا با پرهیز از مطالب حاشیه ای، چنانچه مایل است از شمار قویترین شوراهای استان و کشور باشد پرداختن به مسایل اساسی و حیاتی شهر را مورد بررسی قرار دهد.

 

بررسی درباره انتخاب سرپرست مناسب یا شهردار توانمند برای اهواز هم از مسایلی است که شورا باید به نحوه مطلوب و کارشناسانه به آن پردازد. خوشبختانه اکثریت اعضای شورا شهر اهواز افراد آگاه به امور، صادق و مخلص هستند لذا چنین ترکیبی باید وزن خود را حفظ و توجه به مسایل اصلی را سرلوحه کار خود قرار دهد تا بدینوسیله رأی دهندگان از انتخاب خود خرسند و راضی باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار