شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
مسوول کمیته مسابقات هیات شطرنج استان
مزدک ارزانی: رقابت‌های بین‌المللی شطرنج "جام کارون"، اواخر بهمن‌ماه به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.
مزدک ارزانی، مسوول کمیته مسابقات هیات شطرنج استان در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان، با اشاره به قطعی شدن میزبانی اهواز از این مسابقات، اظهارکرد: این مسابقات اواخر بهمن‌ماه، با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات استان برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که خوزستان میزبان شطرنج‌بازان شش هفت کشور خواهد بود، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از 400 شطرنج‌باز داخلی و خارجی در سه جدول با یکدیگر به رقابت بپردازند.

مسوول کمیته مسابقات هیات شطرنج خوزستان گفت: جدول A شامل شطرنج‌بازان ریتینگ بالای 2150، جدول B مربوط به ریتینگ زیر 2150 و جدول C مربوط به رده سنی زیر 14 سال است.

وی با بیان این‌که در این مدت نیز فدراسیون برای برگزاری این رقابت‌ها در خوزستان همیشه پای کار بوده است، ادامه داد: برگزاری چنین مسابقاتی در این سطح را در کشورمان بسیار کم داریم و قطعا برگزاری این رقابت‌ها بسیار می‌تواند به شطرنج کشور، خوزستان و به ویژه رده‌های سنی پایه کمک کند.

ارزانی گفت: به دنبال این هستیم که نفرات قوی خارجی و ایرانی در مسابقات بین‌المللی جام کارون شرکت کنند و می‌خواهیم نفرات برتر ایرانی و استادبزرگ‌های خارجی را به اهواز بیاوریم تا در نهایت شاهد مسابقاتی در سطح کیفی بسیار بالا باشیم و خوزستانی‌ها نیز بتوانند از تجارب این نفرات به خوبی استفاده کنند.



/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار