اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
امام جمعه موقت اهواز:
امام جمعه موقت اهواز گفت: زیبنده نظام جمهوری اسلامی و در شان مردم ایران نیست که زندگی نامناسبی همراه با فقر و محرومیت داشته باشند و درصد بالایی از آن‌ها مددجوی کمیته امداد یا بهزیستی باشند.
حجت الاسلام و المسلمین سيد ابوالحسن حسن زاده اظهار کرد: در وضعیت معیشتی و زندگی رفاهی مردم نابه‌سامانی‌های زیادی وجود دارد و در نقاط مختلف کشور و استان خوزستان شاهد محرومیت‌ها و فقر هستیم. 
  
وی افزود: زیبنده نظام جمهوری اسلامی و در شان مردم ایران نیست که زندگی نامناسبی همراه با فقر و محرومیت داشته باشند و درصد بالایی از آن‌ها مددجوی کمیته امداد یا بهزیستی باشند. 
  
امام جمعه موقت اهواز با بیان این‌که باید یک فکر اساسی برای محرومیت‌زدایی در نظام جمهوری اسلامی ایران کرد، تصریح کرد: بحث محرومیت‌زدایی بحث اعطای یارانه به مردم یا گسترش کار کمیته امداد و بهزیستی نیست، بلکه باید برای رفع محرومیت به تولید توجه شود. 
  
حسن زاده عنوان کرد: تولید فقط به معنای پتروشیمی و فولاد و... نیست بلکه باید به جامعه ارزشمند روستایی در کشور و تولید آن‌ها نیز توجه شود. مباحث دامداری، کشاورزی و صنایع پایین دستی در روستاها می‌توانند مورد توجه قرار بگیرند. 
  
وی با بیان این‌که محرومیت‌ها شایسته مردم ایران نیست، ادامه داد: اگر بودجه کمیته امداد، بهزیستی و سایر سازمان‌هایی که کمک می‌کنند 10 برابر شود اما در کنار آن به تولید بی توجه باشیم و برای مردم تولیدی نداشته باشیم، امکان ریشه‌کن کردن فقر وجود نخواهد داشت. 
  
امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: ریشه کن کردن فقر با ایجاد شغل ممکن خواهد بود و برای ایجاد شغل نیز فقط باید به تولید توجه کرد. 
  
حسن زاده گفت: وضعیت معیشتی مردم در کشور و استان خوزستان به هیچ وجه مطلوب نیست و برای برون رفت از وضعیت باید به ایجاد اشتغال پایدار و تولید توجه ویژه شود.

/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار