اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ؛
آبادان - شوشان ؛ مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به متضرر شدن این تیم از داوری ها، گفت: متاسفانه به اذعان کارشناسان در جمع 16 تیم، بیشترین ضرر از داوری را تیم ما خورده است و امیدواریم در بازی فردا با پارس جنوبی حداقل از ناحیه داوری مشکلی برای ما پیش نیاید.
شوشان آبادان ؛ پیمان صاحب جمعی در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی جم، اظهار کرد: در گذشت آقای محمد سعدونی پیشسکوست فوتبال را تسلیت می گویم. همچنین جا دارد از حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان و همچنین نمایندگان مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل منطقه آزاد اروند به خاطر حمایت هایی که در این مدت داشتند، تشکر کنم. آن ها در این مدت زمان که باشگاه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند، حمایت کاملی از ما داشتند و خدا را شکر با پیگیری های آن ها، بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد که می تواند باعث شود آن ها با انگیزه بیشتری کار کنند.

وی بیان کرد: در جلسه ای که داشتیم بازیکنان هم قسم شدند که با تلاش مضاعف، لیگ را ادامه دهند و بتوانند زحمات این دوستان را جبران کنند. نفت آبادان تنها یک تیم فوتبال نیست و در واقع دلخوشی مردم این شهر است. مردم آبادان با تیم نفت زندگی می کنند و با بردهای آن روزها می خندند و با باخت آن ناراحت می شوند. این تیم در مسائل فرهنگی اجتماعی مردم این شهر نیز تاثیر دارد.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان عنوان کرد: پارس جنوبی جزو تیم های خوب لیگ است و تاکنون و به ویژه در نیم فصل اول نتایج خوبی به دست آورده است. تیم ما نیز خدا را شکر شرایط خوبی دارد و در نیم فصل دوم نیز با بازیکنانی که گرفته ایم شرایط مان بهتر شده است. ما می خواستیم بازیکنان بیشتری را به خدمت بگیریم و با چند نفر هم صحبت کردیم که یا خودشان یا باشگاه هایشان پول می خواستند که ما نتوانستیم آن ها را جذب کنیم که می توانم به این عیسی آل کثیر و محمد نوری اشاره کنم.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ما نفراتی را جذب کردیم، آن هم بدون این که در خصوص مسائل مالی صحبتی داشته باشند. حتی سوشا مکانی خودش پول کارت ITC اش را پرداخت کرد. در کل بازیکنان خوبی جذب کردیم و امیدوارم رفته رفته در ترکیب تیم از این نفرات استفاده کنیم
.
صاحب جمعی گفت:  نقاط ضعف و قوت پارس جنوبی را به خوبی می شناسیم و در هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی انجام داده ایم اما متاسفانه جاسم کرار و علی عبدالله زاده را که دو بازیکن کلیدی ما هستند را در اختیار نداریم.

مربی افزود: سایر بازیکنان مان شرایط بسیار خوبی دارند و ان شاءالله فقط برای کسب سه امتیاز وارد میدان می شویم. مشکل آقای پاکدل هم حل شده و فقط هنوز کارت بازی اش صادر نشده است ولی مکانی و لطفی مشکلی برای بازی فردا ندارند.

وی افزود: متأسفانه به اذعان کارشناسان در جمع 16 تیم، بیشترین ضرر از داوری را تیم ما خورده و تاکنون 11 پنالتی صد درصدی برای ما گرفته نشده است که این بسیار می تواند در شرایط تیم تاثیرگذار باشد، آن هم در جدولی که دو امتیاز هم جایگاه تیم ها را چندین پله تغییر می دهد. گرفته نشدن این 11 پنالتی مسلم بسیار به ما ضربه زده است و امیدواریم در بازی فردا حداقل از ناحیه داوری مشکلی برای ما پیش نیاید.

انتهای پیام /.

*** خبرنگار : نجمه ایرانیان ***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار