اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
مدیر روابط عمومی توزیع برق خوزستان گفت: قطعی برق وافت فشار آب در برخی مناطق شهرهای باغملک ، بندر امام و رامهرمز به دلیل انجام تعمیرات شبکه و بر اساس برنامه زمان بندی شده است.
کامران حدادی اظهار کرد: با توجه به وضعیت تجهیزات شبکه برق در استان، بازبینی، شست و شو یا تعویض آن ها ضروری بود به همین دلیل تجهیزات در تمام نقاط استان مورد بازرسی و تعمیر قرار می گیرند.

وی افزود: این شرکت مانند سابق برنامه زمان بندی قطعی برق را در مناطق مختلف استان ارائه داده تا شهروندان بتوانند برای کار خود برنامه ریزی کنند.

مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب استان نیز درخصوص افت فشار آب گفت : به منظور تعویض یک دستگاه شیر خط انتقال آب و جلوگیری از بروز حادثه در شبکه آب شهرستان دزفول، در حوالی میدان امام حسین این شهر عملیات تعویض تجهیزات شبکه اجرا شده است.

رسول صالحی عنوان کرد: قطعی از پیش تعیین و اعلام شده، به منظور انجام پاره ای از تعمیرات و رفع مشکلات شبکه آب بوده تا از بروز مشکل در این شبکه جلوگیری شود.

مشکل برق در تصفیه خانه آب دارخوین
رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان شادگان نیز درخصوص افت فشار آب در شهر شادگان گفت: به دلیل بروز مشکل برق در تصفیه خانه دارخوین، شهرها و روستاهای شهرستان شادگان و نیز شهر دارخوین با مشکل فشار آب روبرو شده اند.

عبدالمحسن یوسفیان پور ادامه داد: در 48 ساعت گذشته در پی تعویض و جابجایی در شبکه برق این تصفیه خانه، تامین آب شرب شهرستان شادگان دچار مشکل شد ولی در ادامه به منظور حل موقت این مسئله، از ذخیره آب خط جنوب شرق که متعلق به سازمان آب و برق استان بوده، به شبکه تزریق شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم تعمیرات برق تصفیه خانه دارخوین امروز به پایان رسیده و مشکل افت فشار در شهرستان شادگان برطرف شود.

بر اساس اطلاعیه شرکت توزیع برق استان، امروز برای ساعاتی برق مناطق شاه رازن در باغملک، شهرک صدوقی و شهرک صباغان بندر امام و پارک کوهستان، بخش هایی از رود زرد و ابولفارس در رامهرمز به منظور شستشو و تعویض مقره ها و رفع ایرادات شبکه برق قطع می شود.

همچنین آب شبکه توزیع غرب دزفول در ساعاتی از روز و شهرستان شادگان به مدت 58 ساعت به دلیل تعمیرات با افت فشار همراه است.


/ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار